לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

מישהו יודע מה זה הזוועה הזו?




 

יכול להיות שהשאלה הזו כבר נשאלה ויתכן שגם ניתנה לה תשובה, אין לי מושג, דיי מתאים לי לא להיות בעניינים, אבל הדברים האלו מופיעים מידי פעם כבר כמה זמן וזה מעצבן אותי לאללה.

לא שזו בעיה גדולה לעצבן אותי בזמן האחרון, גם ככה אני מרגישה כמו חבית חומר נפץ שרק מחכה לגפרור.

 

נכתב על ידי , 14/6/2007 14:12  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)