לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

איזון עדין


"...מה אפשר לעשות בנסיבות כאלה? להשלים עם הדבר ולהמשיך הלאה.

אנא, זכור תמיד שסוד ההישרדות הוא היכולת לקבל שינוי ולהסתגל אליו. אם לצטט את מי שאמר : "כל הדברים נופלים ונבנים שוב, ואלה שבונים אותם שוב הם אנשים שמחים."

 ייטס? ניחש מאנק. המגיה הינהן. אתה מבין, אינך יכול למתוח קווים ולהתבצר בתאים ולסרב לזוז אל מעבר להם. לפעמים אתה חייב לשמור על איזון עדין בין תיקווה לייאוש. הוא השתתק , שקל את מה שאמר. כן, הוא חזר ואמר. בסופו של דבר זה הכל שאלה של איזון."

 

מתוך הספר איזון עדין- רוהינטון מיסטרי.

 

בשבועיים האחרונים הייתי בהודו. לא, לא נסעתי לשום מקום, בגופי הייתי פה, ממשיכה להתמודד עם אותם דברים שהמציאות כפתה עלי להתמודד איתם, אבל מידי ערב נתתי לסופר המדהים הזה, רוהינטון מיסטרי לקחת אותי למסע שבו ליוויתי את גיבוריו, בתלאות שהגורל זימן להם, מתנדנדים בין חסד מופלא לרוע מוחלט.

 

שני ספרים קראתי בשבועיים האחרונים איזון עדין, וענייני משפחה, שניהם של אותו סופר, שניהם סחפו אותי עד שהייתי מוצאת את עצמי מידי יום יושבת לבדי בסלון, כל הבית כבר ישן, ואני יודעת שאני גוזלת מעצמי שעות שינה, ולא יכולה לעזוב.

 מומלץ בחום.(אם כי שום חשק לבקר בהודו לא התעורר בי בעקבות הקריאה, אם כבר אז ההיפך) 

 

" בסופו של דבר זה הכל שאלה של איזון" מחשבה שכ"כ מתאימה לי בימים אלו.

נכתב על ידי , 14/6/2007 22:10  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)