לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

מה יש לך מכפות ידים גם אמא?


ביום שלישי שעבר כשא' אמר לי שכואב לו כשהוא מזיז את כף יד ימין, אמרתי לו שבטח אלו כאבי הזדהות עם הבן שלו.

ביום רביעי כשהחזירו אותו מהעבודה כי הוא לא הצליח להתניע את האופנוע, התחלתי לחשוב שאולי יש פה משהו קצת מעבר לזה.

ביום שישי אחרי אורטופד עם אחד (דלקת חריפה בשורש כף היד) מיון עם השני (קיבל מכה והזיז את אחד הברזלים, הכל בסדר ברוך השם) הסתכלתי על שני הגברים שלי, אחד עם יד ימין מקובעת  השני עם יד שמאל , וחשבתי לעצמי, מה יש לנו מכפות ידים לכל הרוחות?

אתם מכירים את זה שאתה קונה אוטו, ופתאום כל מכונית שניה בכביש היא כמו שלך?

ככה בכל מקום אני רואה כפות ידים. פגועות או יפות המון כפות ידים, (למשל הפרק של הסידרה חברים שבו ג'ואי מוצא את תאום כפות הידים שלו, היה ביום שישי בערב) אני יודעת שכמו המכוניות, כפות ידים היו סביבי תמיד, זה רק שעכשיו אני שמה לב אליהן. 

  

אתמול כשחיפשתי משהו במזנון, פתאום ראיתי תמונות שאחותי צילמה אצלנו לפני כמה זמן באחת התמונות ישב אורן עם דניאל וניגן לו על הגיטרה. צבט לי בלב.

 

נכתב על ידי , 17/6/2007 15:12  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)