לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עכשיו תוכיח שאין לך אחות


או במקרה שלי עכשיו תוכיחי שמעולם לא היתה לך פולקספגן (איך כותבים את זה למען השם?)  כסופה, שמעולם לא היית בקרית מוצקין, ושלא קוראים לך XXXXX (השם המלא שמור במערכת).

 

מעשה שהיה כך היה (או יותר נכון לומר הווה):

אתמול אני חוזרת הביתה מיום עבודה מפרך, מפנטזת לעצמי על כוס הקפה שאכין לעצמי, על קור המזגן, וחיבת בני משפחתי, אלא שאז  אני מוצאת על השיש במטבח מעטפה לבנה מעוררת חשד. למה מעוררת חשד? כי מכתבים טובים אני מקבלת רק במייל, כל מה שמגיע בדואר זה או חשבונות לתשלום או צרות מסוג אחר.

וכמו שניחשתי אכן צרה מסוג חדש צצה לה מהמעטפה.

וזה נוסח הצרה.

לכבוד הגברת גםאמא.(השם המלא שמור במערכת)

כתובת נכונה

כנ"ל מספר תעודת הזהות.       

                                         עירית קרית מוצקין

                                         מתאר הוצאה לפועל

 

                                          דרישה לתשלום חוב

                                          התראה לפני נקיטת הליכי הוצאה לפועל.

 

טוב, עיזבו אני לא אלאה אתכם בכל פירטי המכתב המפחיד הזה המתאר את כל הדברים האיומים והנוראיים שיקרו לי אם לא אשלם את חובי בגין דוח חניה מספר זה וזה מרכב זה וזה בתאריך רביעי לשישי אלפיים.

ואני , מה לעשות, מעולם לא הייתי בקרית מוצקין, וגם מספר הרכב בכלל לא מוכר לי, ויותר מכך, בשנת 2000 גם לי וגם לא' היה רכב חברה. ולא שום רכב בבעלותנו.

ולכן הבוקר התקשרתי לקרית מוצקין, לברר את התעלומה הזו. ברגע שנתתי את מספר הדוח, נשאלתי ע"י הפקידה האדיבה : "את לא גברת XXXXX ?" (השם המלא שמור במערכת) לא, אמרתי, הרי לפני שניה הזדהתי בשמי המלא: "גברת גם אמא" (השם המלא שמור וכו' ) וגם את המכתב הרי שלחתם לגברת גם אמא ולא לגברת XXXXX (כן, אתם כבר מבינים את הפרנציפ). מוזר מאוד לחשה גברת פקידה אדיבה, והפנתה אותי למחלקת פיקוח, שגם הם היו מאוד מופתעים והפנו אותי להסתכל בראי ולבדוק האם אני בטוחה שלגמרי בטענתי, מאחר והתעקשתי, שמיום היוולדי ועד היום לא ביליתי אפילו רגע אחד על פני האדמה בתור XXXXX או כל ישות אחרת פרט לזהותי האפרורית האישית והפרטית לגמרי, התבקשתי לכתוב מכתב להצהיר על עובדה זו, לשלוח צילום תעודת זהות, והם כבר יבדקו ויודיעוני דבר.  

אז מה הסיפור,אתם שואלים,  הסיפור הוא שלגברת XXXXX הנכבדה מקריית מוצקין יש מספר תעודת זהות, כמעט זהה לשלי. אם שלי הוא :

01234567-8 אזי שלה הוא : 00123456-7 יפה אה?

טוב אז לתפיסתי הטעות התבררה, נכון?  אפשר להתנצל ואני גדולת נפש שכמוני אקבל את ההתנצלות אבקש אסמכתא בכתב שאין לי חובות לעירית קרית מוצקין, ובא לציון גואל, אלא שמסתבר שעל פי עירית קרית מוצקין,  חובת ההוכחה שאני אני ולא XXXXX חלה עלי ולא חלילה עליהם.

אז שלחתי מכתב , שלחתי צילום של תעודת הזהות שלי, ומה שנותר לי כרגע לעשות הוא לשבת ולזמזם : " אומרים שאני אננני אני, לכן אני נבהל, כי אם אני אננני אני אז מי אני בכלל?"

(ע"פ עירית קרית מוצקין התשובה דווקא ברורה, אני XXXXX. )

                                  

נכתב על ידי , 20/8/2007 11:51  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)