לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

יום ראשון


לא יום משהו.

מעניין אם השבוע היה מתחיל ביום שני, אז יום שני היה הופך להיות זוועתי שכזה, יש לי הרגשה שכן.

אני עצבנית היום, הטלפונים סוף סוף השתתקו קצת, אחרי שחצי יום צילצלו כולם בבת אחת בלי הפסקה, דבר שגרם לי באופן מיידי להפסיק לתפקד.

הלחץ עושה לי כזה רעש בראש שממילא אני לא מסוגלת לעשות שום דבר מועיל.

אח"כ הדברים נרגעו,  וסוף סוף אני יכולה לעשות משהו בלי לרצות לצרוח מהיסטריה, אבל עכשיו אני כבר עייפה מידי.

כך יצא שעבר עלי יום מאוד לא פורה. יום שבעיקר ישבתי והדפתי את ההתקפות שנחתו עלי מכל עבר.

מתחשק לי לכתוב שמחר יום חדש, אבל אני יודעת שכבר כתבתי את זה לא מזמן, ולא בא לי שוב לקבל מסך תגובות מלא ציטוטים מחלף עם הרוח.

אז אני שמה את הדבר הכי אופטימי שאני מכירה, לאלה מכם שביקשו, אולי מנימוס אולי מעניין אמיתי לא משנה, העיקר שלי זה מעלה חיוך על הפנים.

האח הצעיר של דניאל, תום:

 

 

טפו  טפו טפו בלי עין הרע. 

   

נכתב על ידי , 26/8/2007 16:33  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)