לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

יציאה מפרופורציות


נכנסתי מתוך כוונה לכתוב משהו אחר לגמרי, אבל קפץ לעיני הנושא החם. "הערב גמר כוכב נולד". תנו בחצוצרות ובמצילתיים.

אם המשפט הזה היה מעלה חיוך על פני, זה היה בעיקר בגלל שהמשפט הזה מרמז על כך שסוף סוף יסתיים הסיוט הזה הנקרא כוכב נולד.

אם היתה אי פעם יציאה מפרופורציות, העונה הזו של כוכב נולד  היא הפעם.

אין לי כלום נגד התכנית, מידי פעם אפילו צפיתי בה (כאילו שמישהו היה יכול להתחמק מזה) וגיליתי עניין סביר במשתתפים.

אלא מה, שגם אילו נורא הייתי רוצה להתחמק מהתכנית, לא נראה לי שהייתי יכולה. ערוץ 2 הקדיש 90 אחוז מזמנו לכוכב נולד, חדשות כוכב נולד, ספיישל פאריז כוכב נולד, ספיישל הצלה כוכב נולד, ומי יציל אותי מכוכב נולד? לא יודעת אם שמתם לב, אבל סוף השבוע האחרון הוקדש כולו למעט מהדורות החדשות השבח לאל, לדבר הזה.

אז נכון תגידו לי ובצדק, מה את מקטרת, תעברי ערוץ, אל תראי טלויזיה, צאי החוצה לשם שינוי, אבל גם בחוץ אללי, כל שיחה מתחילה ומסתיימת היום במרינה או בועז. והאם אדיר יצא גבר או שהוא עדיין משתמט. די כבר.

 

ואם מתגנבת לליבי אופטימיות זהירה מהעובדה שהערב הסיוט סוף סוף מסתיים, אזי מיד אני נזכרת שהתחילו האודישנים לנולד לרקוד, ופרצופו החייכן והעגלגל של צביקה הדר ימשיך לקשט את מסכי הטלויזיה ולשטוף את מוחנו עוד חודשים רבים.  

  

 

נכתב על ידי , 29/8/2007 12:30  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)