לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 64





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

yes 2


בהמשך לפוסט ההוא על yes אני רוצה להיות הוגנת ולספר לכם שממש לפני חמש דקות קיבלתי טלפון משרות הלקוחות של החברה, הם התנצלו הן על הטעות במייל, והן על החיוב השגוי, הבטיחו זיכוי בחשבונית הקרובה, ואפילו שינו לי את התוכנית ככה שיהיו לי יותר ערוצים בפחות כסף.

אם כל זה באמת יקרה, ואת זה נדע כמובן בחיוב הבא, אז חבר'ה, מגיע להם כל הכבוד.

ברור לי שבמצבם הנוכחי הם צריכים להיות עם הפנים ללקוח, אבל למה לבדוק בציציות כשמשהו טוב קורה?

נכתב על ידי , 14/10/2007 20:48  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)