לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אז הוכחתי שאני זו אני, או שלא?


זוכרים את זה? ובכן לקח לערית קריית מוצקין קצת יותר מחודשים, להגיע להחלטה הכה מתבקשת מאליה, שאני זו אני ולא מישהי אחרת.

אתמול קיבלתי בשימחה אני חייבת לציין מכתב מהלשכה השפטית ובה ההודעה כי הם קיבלו את בקשתי לבטיול הוראת תשלום, והחליטו לקבל את הבקשה.

וזו לשון ההחלטה:

"לאחר שעיינתי בבקשתך על כל צרופותיה ולאחר שבחנתי את נימוקיה, החלטתי לקבל את הבקשה ולבטל את הודעת תשלום הקנס, מאחד מהטעמים המפורטים מטה"

 

ופה החלק המעניין של המכתב. בשורת הטעמים המפורטים מטה יש כמה וכמה טעמים שחלקם מאוד יכול היה להתאים למקרה שלי, שכמו שזכור לכם היה שאני בכלל לא הגברת שמופיעה על הדו"ח, אלא שיש לנו באופן מפתיע מספר תעודת זהות מאוד דומה.

למשל:

"נפל פגם בהמצאת הודעת השלום המצדיק את ביטולה"

או

" הודעת תשלום הקנס הומצאה לך כתוצאה מטעות מחשב"

אפילו

"הוברר לי כי העבירה נשוא הודת התשלום לא נעברה על ידך.

 

ובכל זאת בחר היועץ המשפטי הנכבד מאוד לבחור דווקא בטעם המוזר הבא:

" טעם אחר: בנסיבות העניין, ולפנים משורת הדין"

 

לפנים משורת הדין? לפנים משורת הדין? תגידו לי, זו אני שמפגרת? מה פה לפנים משורת הדין? ואני בתמימותי עוד ציפיתי להתנצלות ראויה על הטרטור הלא ראוי, והינה הם נותנים לי תחושה שמישהו שם עשה לי טובה? מה פה לפנים משורת הדין קיבינימט?

 

בחיי שוב אני מתעצבנת.

אז מה? אני קטנונית? מה בכלל אכפת לי? העיקר שבוטל נכון?

אולי.

אותי זה מעצבן.

לרגע חשבתי לשבת ולכתוב מכתב ולרדת על האמאמא שלו, אבל ויתרתי. למי יש כוח לכל הרוחות להתעסק עם זה. תייקתי את המכתב שתהיה לי הוכחה אם חלילה יחליטו להגיע מההוצאה לפועל. התיישבתי לכתוב את הפוסט הזה.

ומרגע זה אני מתכוונת לשכוח מהעניין כולו. בעצם לא מהרגע, אחרי שאני אסיים להגיב לתגובות שלכם כמובן.

נכתב על ידי , 2/11/2007 17:35  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)