לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

קטנות


1. אני לא מספיקה כלום.

2. הגיע הזמן ששביתת המורים תיסתיים.

3. כמה כתבות עוד יעשו על הפייסבוק המשעמם הזה?

4.הדיאטה נתקעה לי וזה מעצבן אותי. (ושאף אחד לא יגיד לי עכשיו להוסיף פעילות גופנית, יש גבול לכמה אני מוכנה לסבול. (שמעת פמה?))

5.סיימתי את כל הספרים שהיו לי אני חייבת להשיג חדשים. במיוחד לקראת שבוע הבא. (שמעת פמה?)

6. מחר נועה נוסעת לסוף שבוע לסמינר בירושלים, היא ארזה בגדים כמו לחודש, כשהערתי לה על זה, היא אמרה שאמרתי לה שקר בירושלים אז היא לוקחת הרבה בגדים, מעניין אם היא מתכוונת ללבוש את כולם בבת אחת.

7.א' אומר שהוא לא מבין למה אני חושבת שהשטויות האלו יעניינו מישהו. איכשהו גם אחרי כ"כ הרבה זמן הוא עוד לא הפנים את העניין הזה של ישראבלוג. (סיפרתי לו שהפוסט הכי פופולרי שלי היה על שוקולד השחר נגד נוטלה, ומאז הוא בטוח שכולנו מפגרים.

8.שהגיע הזמן ששביתת המורים תסתיים, כבר אמרתי?

נכתב על ידי , 22/11/2007 22:06  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)