לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

לקפוץ למים


לקפוץ למים זה לא קל. בטח לא כשקר מסביב, ולא בטוח מה מחכה שם בפנים.

אבל אני יודעת שיותר מידי זמן ישבתי על שפת המים, ולא מצאתי את האומץ לצלול. גם לא היה מי שיחזיק לי את היד ויקפוץ איתי יחד.

היום יש בי את המידה המספיקה של נחישות לקפוץ לבדי וגם לדרבן אחרים להצטרף אלי.

אני פוחדת, ומלאה ספקות, אני יודעת שיש מצב שאחזור החוצה רטובה קרה ולא במצב טוב יותר ממה שאני היום, אבל בשביל הסיכוי שהצלילה הזו תוציא אותי חכמה יותר ויודעת יותר ועם יותר כוחות וכלים להתמודד, בשביל הסיכוי הזה אני מוכנה לקחת את הסיכון.

(אני כותבת רק בגוף ראשון כי אני לא יכולה לדבר בשם אחרים, אבל אני מקווה ומאמינה שאני לא לבד בהחלטה הזו)

אז זהו, עשיתי מעשה, ועכשיו נראה.

 

נכתב על ידי , 20/12/2007 14:45  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)