לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המון תמונות מהלונה פארק ומכפר המוזיקה!


היה לי ממש כיף בימים האחרונים
יום שישי הלכתי עם מעין לבריכה באוניברסיטה בתל אביב והיה כיף, ואז הקרינו סרט שקוראים לו 300 והוא ממש ממש טוב. מומלץ!
בשבת הלכתי ללונה פארק עם ענת, שיר, נעמה, סבטה, טוטי, אלעד ואירית והיה ממש כיף(: עלינו על הטופספין והאנקונדה מלא פעמים!
ובראשון (אתמול) הלכתי לכפר המוזיקה עם שירה, ספיר ואדוה. היה ממש כיף! בהופעה של שייגעצ פגשתי מישהיח שעשיתי לה ממש מזמן תבנית וקוראים לה אלונה ועודד כמה ילדים והם נתנו לי לעמוד מקדימה ^^
חזרתי היום ב6:30 בבוקר והלכתי לישון ב7:30, וקמתי רק לפני איזה שעה D:
 
תמונות מהלונה פארק (מועתק משיר)
 
מימין לשמאל: ענת, אני, שיר וטוטי
002.jpg picture by love_girl02
נעמה מסניפה משהו דמיוני
010.jpg picture by love_girl02

ענת ושיר באנקונדה
4.jpg picture by love_girl02

טוטי ואני (זה נראה כאילו אני מסתכל למטה כזה כי אני מפחד או משהו XD)
3.jpg picture by love_girl02

ענת ואלעד XD
5.jpg picture by love_girl02

הלופ!
045.jpg picture by love_girl02

טופספין (ענת, אירית, שיר, טוטי)
051.jpg picture by love_girl02

מים מים וששון
052.jpg picture by love_girl02

ענת ושיר על הטאגדה
056.jpg picture by love_girl02

המתקן שטוטי פחדה לעלות עליו
067.jpg picture by love_girl02

הטופספין
088.jpg picture by love_girl02

תמונות מכפר המוזיקה
את התמונות הבאות אני צילמתי

שירה ואדוה


אני מצלם את האף שלי במצלמה של ספיר


יובל מנדלסון, סולן שייגעצ


אבי מרקוביץ', הבסיסט (יש לו חולצה כמו של מעין!)


יובל וברקע אספיס (אסף רייז) המתופף


שוב יובל ואספיס

יהלי סובול וברקע שחר אבן צור (מוניקה סקס)


כל מוניקה סקס (שחר אבן צור, יהלי סובול, פיטר רוט)


יהלי


שלומי שבן שהתארח וברקע פיטר


אלה כל התמונות שאני צילמתי ויצאו טובות. יש עוד המון תמונות אצל ספיר, כשהיא תשלח לי אני אעלה.
 
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 13/8/2007 18:17   בקטגוריות סרטים, לונה פארק, תמונות, כפר המוזיקה, הופעות, שייגעצ  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-19/8/2007 20:12
 




דפים:  
433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)