לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

ספיישל ענק ומיוחד ל-100 אלף כניסות!


ספיישל ענק ומיוחד ל-100,000 כניסות!

(ברור, מיוחד XD)

 

ודאי שמתם לב לעיצוב המיוחד.

ודאי שמתם לב לתבנית המיוחדת.

ודאי שמתם לב לפוסט הזה D:

 

בפוסט הזה כל מיני אנשים יכתבו לי ברכות לכתוב ה-100,000 כניסות :)

 


קארן

יונתן אתה קטן...

ואני אוהבת אותך יותר מכולן

אתה הילד הכי מקסים שיש

כמו הערסים שהערסים אומרים.."מגיל 6"

אתה פשוט קטנטן מושלם...

ואם הייתה גדול בעוד כמה שנים..

אז הייתה נותנת בשבילך את כל העולם...

אתה פשוט חמוד, אתה בן אדם אמיתי...

ואני כלכך שמיחה שנפגשת איתי

מתגעגעת מאוד ,כמה?, אין לךמושג..

זה ממש עובר ועוקף את הגג...

אתה הילד הכי חמוד שיצא לי להכיר

ואני יוצאת בהכרזה "יונתן קסלר הכי חמוד בעיר"

אז לסיכום אאחל לך מזל טוב על הכניסות ה100,000

ושלעולם לא תתעיף...

והרבה הרבה מזל טוב... ושלא תתחתן עם דב

אוהבת אותך לעולמי עולמים..

קארן שולחת ברכות של פיות ומלאכים

 

תודה!! :) ♥

 


גשם

קסלר האדיר

אותו מכירים כמעט כל העיר.

הוא מתוק כמו המון מסטיקים

ולבוב הבנאי התחפש בפורים

הבלוג שלו הוא הכי מפורסם

וקסלר הוא הילד הכי מושלם

[חוץ מהשיניים שלו, אבל היופי זה לא הכל בחיים ^^]

 

טנקים!! ^^ ♥

 


עומר

יונתן קסלר הוא בחור קטן,

אך בפעילים במיוחד על מקומו שומר.

אומנם, רק דבר אחד אני תמיד אומר,

איזה חבל שהוא מעתיק ממני בבלוג כל החומר

 

תודות! :)

 


גוני

יונתן הוא ילד נורא פלצן, הוא מפליץ מאז שהוא בגן, אוהב את בלוגו היקר, למרות שזה לא כל כך קל, יש לו הרבה חברים, לפעמים קצת מפגרים, אך ליונתן יש סיפור מיוחד, הוא ילד מאוד מלומד, המורה אמרה לו ליצור קשר עם ההורים, אבל אין לו כח להפוך בתים, אז מה אפש להגיד לך יונתן? מזל טוב על 100,000 הכניסות ושתזכה לעוד 100,000

 

טנקס! =] ♥

 


אדוה

קסלר, שיהיה לך עד 289504578235235 [כניסות, כמובן.] ושיהיו לך הרבה חברות כוסיות ושאמאשלך לא תפתח את הדלת במצבים מביכים [אהמ אנע]

 

תודות! ♥

 


אנע

מאמא שלי, אם פעם אחת היית יכול להיות אני, או ככל אחד אחר, ולראות את עצמך בדיוק כמו שאנחנו רואים אותך, הכל היה משתנה. לפעמים נראה לי שאתה בכלל לא מבין איזה מין בנאדם מדהים, אמיתי וכריזמטי אתה, או שאתה מבין, ובוחר להתעלם מזה.. אתה הבנאדם הכי חמוד שאני מכירה, ואחד האנשים שהכי חשובים לי בכל העולם. אתה יודע את זה, נכון? אז כזה, פשוט, כאילו, מזל טוב, ואוהבת בכמויות, אנע. הבת שלך

 

אנענע תודה רבה!!! ♥

 


אביגיל

 הבדודה חוגגת 100,000 כניסות!!!!!!!11 הוהוהו כן כן היכונו היכונו הבדודה חוגגת 100,000 כניסות (נו...קסלרונית)   שחלומות יתגשמו בלה בלה בלה בלה בלה בלה עד הבוקרhappy 100,000 to you WTF???!!! אני מתחרפנת טריליליליליליליליליללילילי תראו זה יצא כמו הרבה לילי! אני  מאחלת לבלוגך הרבה קרקרים ואנטילופות מאושרים/רות, ושהוא לא ידרס, ושלא תהיה לא שפעת העופות כמו לציפורה הקוריצה!!!!!!!1 טוב, אני משועממת, אבל באמת מזל טוב, אתה מוכשר ואל תפסיק לכתוב אף פעם, עד שכולם ימותו ואתה תהיה הבלוגר הכי זקן... האהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהא ביי ומזל טוב וסימן טוב אביגיל

תודה :)

 


דניאלה

 

יונתן קסלר

זה לא מתחרז

יונתן קסלר

זה דבר אחר

אתה בלוגר חשוב

לפעמים קצת עצוב

ועל יתר המידה מחבק

מהגלידה אתן לך לק

אז הנה משהו קצת יותר חשוב

ויותר מושקע מביוב

תאכל סלט

והרבה מזל"ט

 

אממ.. תודה

 


נעמיקי ציירה לי!

http://i4.tinypic.com/10wpegk.jpg

תודה :) ♥

 


ליאל

יונתן, כבר 100,000 כניסות? טוב, הכניסות כבר לא מעניינות את האמת.

אבל בכל זאת, שיהיה לך מזל טוב ותהנה עם זה.

עד 100,020 כניסות, אה לא! 1,200,000 כניסות, ואף יותר.

ממני, ההוא, ליאל.

 

תודה!

 


עמליה

קסלר, קסלרון, יונתן, יונתונון?

אתה חמוד, אתה שובב, אתה סלברשת שבעצם כוכב.

לומד איתי בבית ספר, ומתעקש כל פעם לחיבוק,

אומר לי שהציצים שלי נוחים, ואני באיפוק.

יש לך 100,000 כניסות וזו סיבה למסיבה,

לכן כתבתי שיר בחרוזים, כי חשבתי שזה יהיה מאוד מתאים.

אז אני לא מוכשרת, אני לא כותבת טוב,

אבל העיקר הכוונה! אז רציתי לומר מזלטוב!!!

אוהבתותך המון, ילד מתוק 3> מעמליה

 

תודה! ♥

 


מעין

 

 

 

 

 

טוב, כמו שקסלר יודע... אין לי ממש מה לכתוב... אז מזל טוב (זה מה שאומרים?) על ה100 אלף כניסות שלך

ו... תשאר תמיד קסלר!!!!111$$%@@שטורדלעםאוכמניות

דרך אגב אתם מוזמנים להכנס לבלוג שלי: (קישור לבלוג שלי) אל תבזבזו את ההזמנה הזאת סתם, זה VIP"

 

בעיקרון הוא רצה שבמקום ה"(קישור לבלוג שלי)" אני אשים קישור, אבל לא היה לי כח, ממילא יש קישור בהתחלה.

 

תודה :))

 

12 אנשים כתבו לי, לא מספיק לכם?

אממ...

אממממ...

אמממ.........

מזלטוב לי D:

 

אם אתם גם רוצים, אתם יכולים לכתוב לי במסנג'ר/אייסיקיו/תגובות. אבל בבקשה, רק מי שבאמת חושב שהוא חבר/ידיד מישרא :)

 


 

מזלטים לי! ^^

יונתן.

נכתב על ידי , 31/5/2006 21:59   בקטגוריות שוקולד פרה  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/6/2006 13:57
 



לדף הבא
דפים:  

433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)