לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Psychobabble all upon your lips

Avatarכינוי:  MichluTheFairy

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009


~ נמחק ~

מישי גרמה לי להזכר שאני יותר חזקה מזה
וכמה שאני לא אחזור למה שהייתי פעם.
צריך להעריך את מה שיש בידיים
וכל פעם שאני אתחיל לפקפק בכל הסובבים אותי או במצבים אליהם אני נכנסת
אני אזכר באותה האחת, ואתחיל להעריך מחדש את חיי.

מצחיק שרק כשאתה מתקומם נגד מישו הוא נזכר בך
אומר שהייתה לנו חברות, חברות ארוכה...
אם זו חברות, אז המצב קשה.
החלטתי שהשנה אני מנפה באופן דרסטי את כל השליליות מהחיים שלי
והפעם ביצעתי את זה גם.
אני גאה בעצמי על הצעד הזה.

שירה אהובתי צדקת!
כמה טוב לי עכשיו כאשר ניקיתי את כל הלכלוך מהחיים שלי.
זה חיים שונים. באמת.
ממליצה לכל אחד, זה אולי צעד קשה אבל משתלם!

שבוע נהדר(:

נכתב על ידי MichluTheFairy , 29/10/2009 21:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MichluTheFairy ב-20/11/2009 20:59



9,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMichluTheFairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MichluTheFairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)