לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מגילות סנטה מיקה'לה


לא קדושה, ובטח שלא מעונה. אז מה כן? סופרת ושחקנית מתחילה הסובלת ממקרה חמור של אקסהביציוניזם נפשי. חיה בסרט, לא שותה בקפה תמר. גם לא מלנכולית. למעשה, השמועה הרווחת היא כי מדובר בבחורה אופטימית עד זרא. תשפטו אתם.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2012

המירוץ אחר ברי ואן דר קאמפ


לא בכל אספקט שלה, כמובן שלא. אבל להצליח להיות עקרת בית מושלמת יכול היה להיות כל כך מנחם!


אני מאוד טובה באוכל. אוכל וקינוחים. אני ממש מצוינת בזה. לסדר, כשאני רוצה ויש לי כוח - זה גם משהו שאני מוצלחת בו. אבל לשמור על סדר, ובלי שום ספק, בכל הקשור לניקיון - עם אלה יש לי בעיה.


וזה מציק, אתם יודעים?


באותו היום לפני חודשיים ככה, כששמתי את קודי בגן לכמה שעות וניקיתי את הבית, דברים קצת השתנו. טיפין טיפין הצלחתי לשכנע את סנטי שאני אכן מסוגלת לנקות ולסדר, אני פשוט לא יכולה לעשות את זה עם התינוק אתי בבית. והאמת היא שאני לא מכירה הרבה שמסוגלים. אז לקח קצת זמן ולא מעט מריבות אבל הגענו לעמק השווה - פעם בשבוע, ביום החופשי שלו, יום ראשון, סנטי ייקח את קודי לפארק לשעה-שעתיים. גם ככה כיף להם והם זקוקים לקצת זמן רק שניהם. וזה לא שאני ששה לבצע את פעולות הניקיון והסדר, בחיי שלא, אבל האושר למראה הבית הנקי והמסודר, ההנאה שאני שואבת מריחות הניקיון, הם משכרים.


וכבר ארבעה שבועות שזה לא התאפשר לנו. כל פעם משהו אחר. היום זו היתה מסיבת שבועות בגן חב"ד. היא היתה בשעה 11:30 בבוקר, שזו בערך השעה שקודי הולך לנופּ (עם פ' דגושה, שילוב של "לנום" ו"נאפ", כל הזכויות שמורות לתמרה אביב). בסוף החלטתי ללכת ולתת לסנטי לראות קצת את כל המשחקכס שהוא הפסיד, וכשחזרנו וניסינו להעיבר את האפרוח למיטה, הוא התעורר. ולא חזר לישון עד ארבע וחצי. ועכשיו, שבע ורבע, והוא עדיין נפּ לו. ותיכף יתעורר, ומה אז?

מי מנקה בערב?!

זה כל כך לא אופציונלי לנקות בערב, לא ככה?



וככה עוברת עלי הרדיפה העצלה אחר כשרונותיה הברוכים של ברי ואן דר קאמפ. בכישלון לא נורמלי. וגם בכל הקשור למלכת העולם הבלתי מעורערת שמיכליקה קישרה אליה בזמנו, מיס פטל, גם שם אני נכשלת מרות.

מה יהיה אתי, תגידו?
נכתב על ידי , 28/5/2012 02:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה גיל ב-28/5/2012 15:25




53,054
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיקה גיל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיקה גיל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)