לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אביב.

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מזל טוב לפרג :]


 

יקירתי,

אני אפילו לא צריכה להגיד לך כמה שאני מעריכה אותך, כמה נחמד לי להכיר אותך, כמה אני נהנית מכל צומי ממך :]

רציתי לאחל לך שלא תשתני, כי את מדהימה, אבל את אומרת שאת כל הזמן משתנה, אז אני כבר לא יודעת מה תעדיפי, אז פשרה:  שפשוט תעשי מה שטוב לך!

 

שיהיה לך יומולדת מדהיםםםםם! [וכמו שאני מכירה אותך, בטוח יהיה לך!]

 

רוצו לברך אותה גם! מיד!

 

אוהבת, מרי :]

נכתב על ידי , 6/7/2005 12:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,376
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)