לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של עוד ילדה אחת.


הרבה סיפורים בישרא, נכון- זה לא מקורי, אבל מי שרוצה- שייכנס. אני כותבת למגירה, וכרגע אתם המגירה שלי.

Avatarכינוי:  נוֹרִי :]]]

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

פוסט אחרון..


אין לי כוח לבלוג המעצבן הזה, נשבר לי מסיפורים, נשבר לי מהכל..

הרי גם ככה אין קוראים נכון? כאילו בהתחלה עשיתי את זה בשביל עצמי, אבל עכשיו באמת שאין לי כוח,

אהבתי לכתוב תסיפורים הדבילים האלו, באמת שאהבתי, אבל די, זה עבר..

חוץ מזה גם ככה אני יכולה לעדכן פעם בשבועיים בכללי בגלל הפנימייה (אפילו שעכשיו אני לא בפנימייה כי חופש, אבל..)

אני אפילו לא יודעת בשביל מה אני כותבת את הפוסט הזה, הרי אם אין קוראים אז הוא מיותר..

אני מניחה שאני כותבת אותו לכל האנשים שיגיעו לכאן בטעות... בכל מקרה היה נחמד אבל זהו, נגמר...

אז יאללה.. אני עפתי מפה..

 

בפעם האחרונה

נורי

נכתב על ידי נוֹרִי :]]] , 18/7/2009 21:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



658
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוֹרִי :]]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוֹרִי :]]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)