לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כינוי:  מוריה_

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

פוסט בלתי נמנע על המצב (3)


(או - הסוריאליזם בהתגלמותו)

אתמול היו שלוש אזעקות בזמן שהייתי בעבודה, ושתיים כשהייתי בבית. אבל עזבו, תשמעו מה קרה לפני פחות מחצי שעה:

אני קרן וזיו אוכלים ארוחת צהריים, במקום שהוא בבירור לא מרחב מוגן (המון חלונות). פתאום נשמע בום. החלונות רועדים. אנשים מתחילים להצביע אל מעבר לחלון.

נפלה קטיושה במרחק של בערך קילומטר מאיתנו, ועד עכשיו אפשר לצפות בבירור על השריפה שהיא גורמת (הם יורים גם בקוצים!). זה מזכיר לי את השריפה שהיתה בשבוע שעבר. כמו מין סגירת מעגל שכזו.

ומה אני וקרן וזיו עשינו?
הלכנו לקחת קינוח.

ואז פינינו את עצמנו בשקט למרחב המוגן.

יש לי תיק ארוז באוטו. תל אביב, הנה אני באה.

נכתב על ידי מוריה_ , 18/7/2006 13:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוריה_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוריה_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)