לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

חזרתי מברצלונה


חזרתי L

הייתי בחופשה קצרה בברצלונה עם ידידה שלי, היה פשוט מעולה, הייתי זקוק לחופשה הזאת כמו אויר לנשימה.

ברצלונה היא עיר מדהימה, יש כל כך הרבה מקומות לטייל בה, עיר עם היסטוריה ונשמה.

אבל דבר אחד הציק לי כל הנסיעה, משהו קטן שישב לי בצד המוח ולא נתן לי ליהנות ממש עד הסוף בטיול: הבנתי והרגשתי שאני רוצה לטייל עם משהיא שאני אוהב, לא ידידה, לא יזיזה, אלה עם אהבה.

היו כל כך הרבה דברים מדהימים ומרגשים שראיתי ופשוט רציתי לחלוק אותם עם משהיא שאני אוהב, עם בת זוג.

את האמת זה די הפתיע אותי, לא ידעתי שאני כזה רגשי, הצלחתי להפתיע אפילו את עצמי.

 

אני עכשיו בשלב שאני לומד את עצמי, מבין מה אני רוצה, מה אני מחפש, מה גורם לי להרגיש טוב, שלב של גילוי עצמי.

הרבה זמן לא הייתי לבד, אני חושב שבמשך 10 השנים האחרונות היו לי כל הזמן חברות ולא יצא לי להיות לבד רק עם עצמי.

 

 אז הגיע הזמן,

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 31/5/2006 23:47   בקטגוריות סטארטאפיסט  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)