לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

המשפט


בעקבות שיחה איתה נזכרתי בכל מיני אירועים שהיו לי, אני הולך לשתף אתכם באחד מהם שלפי דעתי עיצב אותי ותרם למה שאני היום:

 

בגיל 16 הייתה לי חברה ראשונה, היא הייתה שנתיים מתחתי, אני הייתי שביעיסט והיא הייתה חמשושית יצאנו 3 חודשים, 3 חודשים שכל הזמן התמזמזנו אני חושב שיצאנו רק פעם אחת כל השאר נשארנו בבית מגלים אחד את השני, נוגעים ובעיקר מתנשקים.

 

היא הייתה הבחורה הראשונה שעשתה לי ביד, חחחח עכשיו אני נזכר שכשגמרתי היא לא ידעה מה לעשות עם נייר הטישו והיא זרקה אותו מהחלון.

 

הבחורה הייתה יפיפה, עד כמה שאני זוכר היא אפילו זכתה פעם בתחרות יופי כלשהי,

היה לה מראה בובתי ותמים, אני זוכר שקניתי 2 שרשראות מכסף ותליון אחד של לב שנשבר ל-2 חצאים, אחד נתתי לה ואת השני אני ענדתי.

 

בכל אופן יום אחד אחרי שהתמזמזנו אימא שלי קראה לי לחדר של אח שלי, היא ישבה שם עם אבא שלי על המיטה ואמרה לי את המשפט הבא:"סטארטאפיסט אם אתה תשכב איתה אני מורידה לך את הביצים, היא עדיין ילדה", כן זאת אימא שלי, גדולה מהחיים, אני מאוד אוהב אותה היא חינכה אותי טוב, נשים הן לא אובייקט מיני, צריך להתייחס אליהן בכבוד, יש להן רגשות, רצונות והכי חשוב הן בנות אדם.

 

רק לסיום הסיפור אני זוכר את היום שנפרדנו: היינו בתיכון היא בקשה לדבר איתי, ישבנו בספריה ושם היא החזירה לי את השרשרת ונפרדה ממני.

 

 

נשים אני אוהב אתכן,

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 3/6/2006 14:21   בקטגוריות אהבה ויחסים  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)