לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

לילה.....


איפה אני ...ממש לא ידעתי,

מסתובב בשעה מאוחרת עם תיק העבודה שלי , מחפש כתובת מוזרה, כנראה החלקתי על הראש, אני כבר שעה מחפש חניה באזור והיא מחכה בטח שואלת איפה אני?.

סוף כל סוף חניה  ועוד באמצע תל אביב, הגעתי לכתובת, עומד מול בניין דירות ישן.

"מה אני עושה פה בדיוק?",

ישבתי למטה והתלבטתי האם לעלות, לבסוף נשברתי ועליתי לדירה שלה.

עליתי במדרגות שלוש קומות בית ישן בלי מעלית.

 

שתי דפיקות על הדלת , לאחר המתנה קלה היא נפתחה, עומדת מולי ,מבט מבוהל על פניה הסתכלתי בסקרנות מלמעלה למטה, שיער חום, עיניים חומות, גוף קצת מלא, חזה גדול וזקוף J, הבחורה חושנית ומקרינה סקסיות, ראיתי איך היא בוחנת אותי, סומק קל עלה לה על הלחיים וראיתי איך הפטמות שלה מתקשות.

לאחר מבוכה קלה הזמינה אותי להיכנס , יש לה דירה מקסימה, מסודרת ומעוצבת בטוב טעם, חייכתי את החיוך הכי יפה שלי והתפשטתי (נו מה נראה לכם? אני לא סוטה!).

 

בקול רועד היא שאלה אותי האם אני יכול לסדר את הבעיה?וכמה זמן זה ייקח?

אל תדאגי אמרתי ,הכול יהיה בסדר

היא נרגעה, אמרה שאקח את הזמן שלי ובינתיים היא הולכת להתקלח.

 

שתי דקות בדיוק לקח לי לפתור את הבעיה ,עכשיו מה בדיוק עושים ?

שמעתי את זרם המים נפתח ופרץ של סקרנות תקף אותי ,רציתי לראות אותה מתקלחת, הלכתי לחדר האמבטיה, הדלת הייתה סגורה, הצצתי דרך  החור של המנעול, ראיתי אותה עומדת במקלחת עם הגב אלי הרגשתי איך האיבר שלי מתחיל לחשוב לבד

התחלתי ללטף אותו מקשיח אותו יותר.

ישבן סקסי , מלא, בשרני כמו שאני אוהב, היד שלה מחזיקה את הסבון מעבירה אותו באיטיות על הגוף שלה, יורדת לאט לאט לעבר המשולש .

האיבר שלי היה כבר קשה לגמרי, לוחץ לי כבר במכנס

קירבתי את עיני לחור של המנעול כדי לראות יותר טוב ובטעות איבדתי את שיווי המשקל, נפלתי על הדלת שנפתחה לגמרי, היא סובבה את הראש רואה אותי מרוח על הרצפה, קמתי במהירות מנסה להסתיר את הזקפה שלי ללא הצלחה

חיוך נמרח על פניה " אתה מוזמן להצטרף אם אתה רוצה"

חום כבד הציף את פני, לא יכולתי להסיר את העיניים שלי מהחזה הגדול שלה עמדתי מאובן מול הפטמות הזקורות, כל כך רציתי לגעת בהן לתפוס אותן עם הפה שלי, לינוק אותן,

תוך שניות הייתי עירום ונכנסתי למקלחת עומד לידה מרגיש את חום גופה, לקחתי את הסבון וסובבתי אותה, התחלתי לסבן לה את הגב מעביר את היד שלי בתנועות איטיות ולאט לאט יורד אל הישבן שלה, לא יכולתי להתאפק יותר רציתי להרגיש את הגוף שלה, לגעת בו.

סובבתי אותה, הצמדתי אותה אל הקיר, קירבתי את הראש לי לחזה שלה , הפטמה שלה מחכה לי זקורה , תפסתי אותה עם הלשון מעביר אותה מסביב, נגסתי בה קלות. יד אחת נשלחה לשד השני הוא כזה רך ונעים.

 

מידי פעם אנשים מגיבים לפוסטים שלי והיא הייתה אחת מהם, נכנסתי לבלוג שלה כדי לראות מי מסתתרת מאחורי הכנוי שלה, גיליתי עולם חדש של ארוטיקה במיטבה.

יצא לנו להגיב אחד לשני ולבסוף אחרי מספר פעמים התחלנו לדבר במסנג'ר,

גיליתי בחורה שנונה, מצחיקה, אינטליגנטית ומעניינת.

באחת משיחותינו ,בצעד גינטלמני שלחתי לה הזמנת התחברות למסנג'ר החדש כדי שתתקדם לשנות ה2000 העליזות.

מה עשית לי!!!!!!, בקשו ממני להוריד עדכון ואחרי שהתקנתי אותו מופיע שיש לי WINDOWS לא חוקי, מה אני עושה עכשיו?",

וזה היה נוסח קצר ומעודן של ההודעה, ניסיתי להסביר לה איך לפתור את הבעיה אבל הבחורה התחילה להתפרק בצד השני ולהיכנס להיסטריה טוטאלית.

 

ניסיתי להרגיע אותה, צינתי בפניה שבעברי היית טכנאי מחשבים ושאני יכול לסדר את הבעיה, מייד כשהיא שמעה את זה היא ציוותה עלי להתייצב אצלה ולתקן את המחשב, לקחתי נשימה עמוקה, את הכתובת שלה ונסעתי אליה.

 

סטארטאפיסט.

 

נכתב על ידי , 9/6/2006 23:23   בקטגוריות סטארטאפיסט  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)