לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

אני


אני מפחד להכיר אותך

אני מפחד שאת תהיי נחמדה

אני מפחד שאני ארצה אותך

אני מפחד שכשאני הראה אותך יהיו לי פרפרים בבטן

אני מפחד שאני אחכה שתתקשרי

אני מפחד לנשק אותך

אני מפחד לגעת בך

אני מפחד לעשות איתך אהבה

אני מפחד שבבוקר אני לא ארצה שתלכי

אני מפחד מהמגע שלך

אני מפחד שאני אגלה שאת חסרה לי

אני מפחד שאני אתגעגע אלייך

אני מפחד להיות איתך

אני מפחד שאני אתאהב בך

אני מפחד לאהוב אותך

אני מפחד כי אני לא רוצה

 

אני לא רוצה להכיר אותך

אני לא רוצה לאהוב אותך

אני לא רוצה להקשר אלייך

אני לא רוצה להיות ביחד

אני לא רוצה לחלוק מעצמי

אני לא רוצה לתת מעצמי

אני לא רוצה אותך עכשיו

אני לא רוצה חברה

אני לא רוצה לאהוב

אני לא רוצה להתגעגע

אני לא רוצה להרגיש שאת חסרה לי

אני לא רוצה יחד

 

אני רוצה להיות לבד

אני רוצה להיות עם חברים

אני רוצה להכיר את עצמי

אני רוצה את הזמן שלי

אני רוצה לעשות מה שאני רוצה

אני רוצה......

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2006 15:18   בקטגוריות הרהורים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)