לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תשובות לשאלון השבועי, הפוסט הכי מטומטם שיצא לי.


אני חושב שזה הפוסט הכי מטומטם שאי פעם רשמתי,

סליחה עם הקוראים,

יותר מידי עבודה:-(


 

 

 

האם את מקבלת תגובות נאצה? אם כן, באיזו תדירות?

כן, כל הזמן בלוגריות חרמניות רודפות אחרי, מציקות לי ימים וליל. אני לא יכול לישון המצב הפך לממש קשה.

 

מה דעתך על תגובות נאצה?

כל המרבה הרי זה משובך, מעדיף WELL DONE עם קצת פלפל ומלח.

 

האם את מגיבה בעצמך תגובות נאצה? מדוע?

אני חסר חיים, יושב כל היום ורושם תגובות נאצה, נגד הממשלה, נגד עשירים, נגד נשים, נגד גברים,נגד הרופא שלי שנותן לי כדורים אדומים, כחולים, ירוקים. אהההם נראה לי ששכחתי כמה.

 

מה לדעתך צריך לעשות עם תגובות הנאצה? למחוק אותם, לענות להם או להתעלם מהם?

לשרוף למי שרושם את המחשב, ממליץ לטבול באמבטיה עם קצף וכמובן אח"כ להרביץ עם פטיש. אם לא עוזר להכניס אותו לחדר חשוך עם 4 כושים.

 

האם אי פעם סגרת בלוג בגלל תגובות הנאצה שהיו בו?

יש לי לפחות 23 בלוגים, אני רושם לעצמי תגובות נאצה , ממש מפחיד.

 

מה לדעתך ניתן לעשות בנידון?

לסגור את המחשב, לנעול את הבית, לא לצאת לפחות שבוע. לקחת שמור ראש שיגן עלי 24 שעות ביממה, לא לצחצח שיניים לפחות שבוע ואז לעשות באאאאהההה למגיב.

 

האם אי פעם פתחו בלוג נאצה נגדך או כתבו פוסט נגדך?

ברור, אנשים חסרי חיים הם רודפים אחרי, מציקים לי. לא עומד בעומס אני מתחיל לפחד לצאת מהביית.

 

איפה לדעתך עובר גבול הטעם הטוב, בין תגובה שהיא ביקורת בונה לתגובת נאצה?

הגבול עובר ליד נהר הירדן, מצד אחד זה שלנו מצד שני לא. לגבי הטעם זה תלוי, אוהב קצת חריף

 

האם לדעתך תגובת נאצה היא סוג של הוצאת דיבה (האסורה על פי החוק)?

זיבה? כן שמעתי על המחלה הבנתי שממש לא נעימה.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2006 16:48  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)