לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

אהבה


השפתיים שלך ליד האוזן שלי, לוחשת לי דברי אהבה,

אני שואף את ניחוח שיערך, כולא את האוויר בריאות, מתענג על הריח. לא רוצה לשחרר אותו.

מפחד לאבד את השפיות, אבל היא כבר אבדה לי כשעשינו אהבה.

כשחדרתי אלייך פיסקת את השפתיים שחררת גניחה של עונג,

טבעתי בתוכך, לא יכולתי להפסיק, חיבקת אותי עם הרגליים, קימרת את גופך,

רצית להרגיש אותי יותר עמוק ואני הרגשתי איך את בולעת אותי, לא נותנת לי לזוז , כלוא בקורים שלך, רקדנו את ריקוד האהבה, אני מוביל אבל מרגיש מובל.

גופך רתת, מרגיש שאת קרובה לשיא העונג שלך, האחיזה שלך מתחזקת, שורטת את גבי,

מתקשחת , רועדת ואז משתחררת.

המבט שלך ממסמר אותי לא יכול להפסיק מרגיש איך אני מתפרק,

גומר.

 

לא רוצה לזיין אותך, לא רוצה לשכב איתך,

רוצה לעשות איתך אהבה.

נכתב על ידי , 27/6/2006 16:52   בקטגוריות אהבה ויחסים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)