לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

ככה הורסים מדינה.


חטפו לנו חייל ואנחנו נראה להם מה זה!

נכון אני מודה שברגע הראשון שנודע לי שחטפו חייל זאת הייתה התגובה שלי, אבל לאחר שנרגעתי הצד הרציונאלי שבמוחי התחיל לפעול.

האם בגלל חטיפה של חייל אחד צריכים להכניס את כל הצבא לעזה?

אין לנו יחידות מיוחדות שיכולות לפעול בדיסקרטיות?

אין לנו יחידת קומנדו?

אין לנו מסתערבים?

מה יקרה כאשר יפגע החייל הראשון ואח"כ השני?

למה לא ניתן להפעיל יחידה קטנה שתבצעה את העבודה?

מה תהיה תגובת העולם כאשר פגז טנק בטעות יפגע בבית אזרחי שמכיל נשים וזקנים?

כמה חיילים צריכים להרג לנו עד שנבין שהפלישה הייתה טעות 10, 20 אולי 100?

 

למעשה אנחנו מודים שאין לנו תשובה, לא לקסאמים ולא לטרור הפלסטיני, אז אנחנו בוחרים בדרך הקלה, פשוט שוב נכבוש את עזה ונראה להם מי הגבר, חכם אה?

 

אני לא מצליח להבין את ראש הממשלה, במקום להגיב בצורה חכמה אתה מכניס אותנו שוב לביצת עזה, היום לא כמו פעם התקשורת נמצאת בכל מקום, כל פיפס קטן ישר מוצג בכל העולם, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו פעולה כזאת כל כך חסרת אחריות.

 

אני מורט את שיערות ראשי מרוב תסכול, עד שהצלחנו להראות לעולם שממשלת החמאס היא ממשל טרור אנחנו עוצרים חצי ממשלה, תגידו נפלתם על הראש?

 

למה לא לפגוע במי שמוביל את הטרור כדוגמא: חמאד משעל, צריך לפגוע בו ולא בכל האוכלוסייה הפלסטינית.

 

מזכיר לי שיר:

"איזה מדינה, איזה מדינה, איזה מדינה מיוחדת במינה"

 

חבל,

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 29/6/2006 13:12   בקטגוריות אקטואליה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)