לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

איך הכרתי את האקסית


בעברי הייתי אוהב לצאת לפולה, באחת היציאות ראיתי בחורה יפיפייה, היה לה שיער בלונדיני גלי, עיניים כחולות , היא הייתה בערך 1.75 , יפיפה.

אני זוכר שאמרתי לחבר שלי שנראה לי שאני מכיר אותה, באותו רגע לא זכרתי מאיפה, הוא צחק עלי ואמר לי שאין שום סיכוי שאני מכיר בחורה כזאת מדהימה.

המשכתי להתווכח איתו, אבל לא הצלחתי להיזכר מאיפה היא מוכרת לי.

מידי פעם הייתי בוהה בה, זורק מבט מנסה ליצור קשר ללא הצלחה.

 

שאלתי את עצמי מי הבן זונה שיוצא עם בחורה כזאת מדהימה, ואיך אפשר להכיר משהיא כזאת.

 

 

לאחרי כמה ימים הבנתי מאיפה היא מוכרת לי, התברר לי שהבחורה עובדת איתי בחברה, מידי פעם הייתי רואה אותה, היא הייתה פשוט יפיפייה.

 

לאחר בערך חודש היה לידידה שלי יום הולדת, היא הזמינה אותי לחגיגה קטנה, התלבטי האם לבוא, באותו יום הייתי גמור לגמרי וממש לא היה לי חשק, אני זוכר שהתקשרתי להגיד לה שאני לא מגיע אבל בסוף השיחה אמרתי שאני אבוא.

 

הגעתי למפגש, כל הסימנים הראו שהולך להיות די מאפן ומשעמעם אבל 10 דקות אחרי שהגעתי היא הופיעה, היה מקום לידי והיא התיישבה.

אני הייתי הרווק היחידי במפגש כולם היו זוגות וישר התחלנו לדבר, לא מספיק שהבחורה הייתה יפה, היא גם: חכמה, שנונה, מצחיקה, אנרגטית, פשוט מדהימה.

 

היה קליק ממבט ראשון, דיברנו כל הערב, היה פשוט מדהים. בלי ששמנו לב המקום נסגר, לא רצינו לסיים את הערב והמשכנו לבד לבית קפה סמוך.

היה לנו חיבור מושלם.

 

התחלנו לצאת, היינו זוג מדהים, היה כל כך טוב, היא הייתה מושלמת בשבילי מכל הבחינות, אופי, יופי, חוכמה פשוט הכול.

 

הייתי יכול להסתכל עליה במשך שעות, לבהות בחזה המדהים שלה, בגוף המושלם, בעיניים המהפנטות שלה, כל כך אהבתי אותה, או ככה חשבתי.

 

המשך יבוא, קשה לי מידי להמשיך עכשיו.

נכתב על ידי , 13/7/2006 17:24   בקטגוריות אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)