לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

איך נהייתי ג'יגולו


עשיתי כל מיני דברים מטורפים בחיים שלי וגם עברתי כל מיני אירועים מוזרים,

אני הולך לשתף אותכם באחד הדברים שעשיתי:

 

בגיל 19 היה לי חבר טוב בשם ג, שנינו נראינו טוב, חתיכים ומלאי ביטחון עצמי.

הוא היה בלונדיני עיניים כחולות 1.80 שרירי ואני טוב אתם כבר יודעים איך אני נראה ואם לא אז בזמנו הייתי: עיניים חומות, שיער חום קוצים, שרירי וחטוב.

בנות להכניס את הלשון לפה ולנגב את הריר.

 

כשהיינו מגיעים למסיבה כל האנשים היו מסובבים את הראש ומסתכלים עלינו, אי אפשר היה להתעלם מאיתנו, הייתה לנו נוכחות וביחד היינו צוות מנצח.

עשינו הרבה דברים מטורפים ביחד, היינו חברים ממש טובים, למעשה הוא היה בן ביית אצלי.

היינו די משוגעים, אהבנו לצאת הרבה, לעשות חיים ושום דבר לא הפחיד אותנו.

עכשיו אתם שואלים את עצמכם ואיך קיבינימט אני נהייתי ג'יגולו?

ובכן תנו לי להמשיך את הסיפור.

 

היה לי חבר נוסף בשם נ, נ היה חתיך עולמי ואני לא מדבר על סתם חתיך אלה על כוסון עולמי, כשהוא היה הולך ברחוב נשים היו מסובבות את הראש ונתקלות בעמודים, בחורות היו מזילות ריר ונופלות על התחת, הוא היה ארגנטינאי, היה לו שיער חום בהיר עיניים ירוקות וגוף של שחיין.

אני לא רוצה לספר לכם מה היה קורה כששלושתנו היינו יוצאים ביחד, שום דבר לא היה יכול לעמוד מולנו, היינו חבורה של מתלהבים, מסמרי הערב.

 

נ לא עבד וכל פעם שיצאנו היה לו ארנק מלא מזומנים, יום אחד שאלתי אותו מאיפה יש לו כסף , היינו חברים די חדשים, רק כמה חודשים ועדיין לא הכרתי אותו טוב, הוא גילה לי שהוא יוצא עם נשים מבוגרות תמורת כסף, כן התברר לי ש-נ הוא ג'יגולו.

 

יצא לנו לדבר הרבה על הנושא והוא הסביר לי מה הוא עושה, את האמת בזמנו זה די הדליק אותי, מה לעשות סקס עם נשים וגם לקבל על זה כסף?

 

אני  נ ו-ג החלטנו להקים סוכנות לגי'גולויים, ממש חשבנו על זה ברצינות וכך עשינו.

שכרנו קו טלפון( טלמסר),בזמנו לא היו ניידים ופרסמנו מודעה בעיתון לאישה:

3 Taxi Boys יפנקו אותך, כן 3 לא פחות ולא יותר.

לא הייתה לנו כל כך הצלחה, אולי בגלל שהמספר היה תא קולי.

ושום אישה לא התקשרה.

נו הייתי ג'יגולו בלי עבודה J.

 

בכל אופן אחרי שבועיים החלטתי שהרעיון לא כזה טוב ומדהים וויתרתי על קריירת הג'יגולו.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/7/2006 23:26   בקטגוריות עבודה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)