לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

יוהו זה אני


ים השיבולים מסביב טרלהלהלהלה.....

אתם מכירים שנתקע לכם שיר בראש ולא עוזב אתכם, כל היום אתם מזמזמים אותו עד שמי שיושב לידכם רוצה לנעוץ לכם עט בעין, לזרוק לכם כיסא על הראש ולשיר הללויה לקולות הכאפות שאתם מקבלים?

מממ טוב זה מה שקורה לי לאחרונה L

אני מזמזם שירים אינפנטילים כגון: מי ימלל גבורות ישראל .... שמעעעעעעע בימים ההם בזמן הזה....

סליחה, זה גדול ממני.

 

בכל אופן ביום שישי ידידתי א' ( תבורך )  הגיעה אלי לערב שכולו סדום ועמורה.

מה אני אגיד לכם היה מדהים, הבחורה יודעת את העבודה, העניקה לי טיפול 10000, עשתה לי מה שהצנונית לא עשתה.

את האמת אין לי כוח לפרט כי היה כל כך הרבה, היא התעללה בי מינית במשך שעות, פינקה כל איבר בגוף שלי, כמובן גם את האיבר ולא שכחה שום פיסת עור כולל רימינג J.

בנוסף היא העניקה לי מסאז' מפנק ולקינוח מציציישן  שהעביר אותי לעולם הבא.

 

יו להירגע אני לא סוציומט וכמובן שאני לא קיפחתי אותה, פינקתי אותה כמו שאני יודע, ידיים רגליים לשון הבחורה קיבלה את כל הסט, קומפלט.

 

 


 

עכשיו נושא אחר, שינוי 180 מעלות.

בתחילת השבוע נסעתי מבית הורי לכיוון דירתי המקסימה, בהמשך הרחוב בתחילת עליה גדולה עמד לו קשיש זקן וביקש טרמפ למרכז המסחרי, במקרה אני מכיר את הקשיש הוא שכן של הורי ואני מכיר אותו מגיל 0, למרות שהמרכז בכלל לא בכיוון שלי החלטתי לתת לו טרמפ.

תוך כדי נסיעה דיברנו ושאלתי אותו למה הוא לא לוקח מונית ביום כזה חם?

אני חושב שהתשובה שלו היא אחד הדברים הכי עצובים ששמעתי:

הוא אמר לי שהוא פנסיונר ואין לו כסף למונית, באותו רגע רציתי לבכות, זה היה כל כך עצוב.

יושב לידי אדם ניצול שואה, נתן את כול חייו למדינה והיום אין לו אפילו כסף כדי לקחת מונית שעולה 12 שקלים מהבית שלו למרכז המסחרי.

 

לאיזה מצב הגענו?

 

 

 

סטארטאפיסט.

 


 

:עדכון

עכשיו הזכירו לי שהיום יום אהבה ואין לי אהבה

 

 

 

נכתב על ידי , 9/8/2006 12:27   בקטגוריות סטארטאפיסט  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)