לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עוד וודקה רד בול והפעם תעשה אותו חזק,


 

עוד וודקה רד בול והפעם תעשה אותו חזק,

יושב בפאב על הבר מולי כוסית יפיפה עם וודקה רד בול, קוביות הקרח צפות להן בניחוחות בכוס, הקשית השחורה נראית מזמינה, קוראת לי , מפתה אותי לבוא ולהכניס אותה לפה שלי.

מתקרב לאט לקשית לוגם בהנאה את הנוזל המופלא נותן לו לחלחל לקיבה להצטרף למסיבה הקטנה שמתארגנת בראש שלי.

לוקח את הזמן, שום דבר לא בוער הערב נראה מבטיח, כל לגימה נוספת רק מגדילה את החיוך הענקי שכבר על פני.

מרגיש את פמפום הדם, נותן לאלכוהול להתפשט בגופי, מסתכל באיטיות לצדדים ומבחין בה: קטנה אולי 1.50 רזה חזה חצוף, מרגיש איך האדרנלין מתחיל לפעול, חיוך קטן מבליח על פניה כשמבטינו מצטלבים, חיוך גדול של שיכור על פני, אני ניגש אליה מציג את עצמי.

השיחה מתגלגלת , מידי פעם נוגע קלות בידה והיא מתחככת בגופי.

ראשים מתקרבים מנשק אותה קלות על השפתיים, מרפרף עליהן בקלות, הלשון שלה יוצאת החוצה פוגשת את שלי, נשיקה מחשמלת, יש לה בעיניים מבט מטורף מלא זימה.

לפתע היא לוחשת לי באוזן:" יש לך מזל שיש פה אנשים אחרת היית משכיבה אותך על הבאר ואונסת אותך".

אההההםם בואי הולכים.

 

מגיעים לדירה שלה, רק כמה רחובות מהפאב, טורפים אחד את השני, משכיב אותה על השולחן מלקק לה את הבטן, שורט אותה קלות היא בתגובה נושכת אותי - מסמנת אותי, מחבקת אותי עם הרגליים לא נותנת לי לזוז, אני טופס לה את הידיים מצמיד אותה לשולחן מעיף לה את החולצה ואת החזייה,יש לה פטמות חומות קטנות, הן זקורות קשות, נוגס בהן קלות משחק איתן עם הלשון. היא מושיטה יד פותחת לי את המכניס מורידה אותו ואת התחתונים שלי, אני מרים לה את החצאית מולי תחתון חוטיני שחור, אני מוריד אותו במהירות, תזיין אותי היא מבקשת, אני מלביש קונדום היא שוכבת על השולחן אני מפשק לה את הרגליים, מולי כוס קטן ומגולח, אני נכנס בבת אחת, יותר חזק היא מבקשת, אני מתחיל לפמפם אותה מגביר את הקצב, היא שורטת את גבי, כן תזיין אותי כן.

אני מחזיק אותה חזק, נכנס כאילו אין מחר, היא צורחת משתוללת, הכול מסתובב מולי, האלכוהול עושה את שלו, אני מרגיש שאני בגן עדן, הבחורה צורחת שורטת נושכת, היא מתחילה לרעוד מקמרת את גופה ואני ממשיך.

היא מתפרקת על השולחן.

מה לא גמרת?

אההםם עוד לא.

היא מורידה לי את הקונדום מכניסה את האיבר שלי לפה שלה, מתחילה לינוק אותו , יוצרת וואקום חזק, לאחר כמה דקות אני מרגיש שאני הולך לגמור אני מסמן אבל היא ממשיכה, אני גומר בגניחה חזקה, היא ממשיכה יונקת עוד קצת, לבסוף מפסיקה ויורקת הצידה את הזרע שלי.

אני מתיישב על הספה גמור לגמרי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2006 13:15   בקטגוריות אהבה ויחסים  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)