לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מציצה מלסבית


אני מוצא את עצמי באמצע הרחוב מקבל מציצה מלסבית!

נא לשבת טוב, להכין את עצמכם לסיפור מרגש עם גיבור כריזמטי, חתיך, חמוד, רומנטי, רגיש, עם חוש הומור ו.... נו טוב בסדר הינה הסיפור הכול התחיל ככה:

 

הרבה זמן לא היה לי כזה כייף, סוף השבוע היה מעולה כל יום היית בקנטרי, מעניק לגופי טיפול 10000, קצת חדר כושר כדי לשמור על הגוף האלוהי שלי, קצת בריכות כדי לנקות את הראש והרבה רביצה בבריכה כדי לשטוף את העיניים בפרגיות המדהימות שנמצאות שם.

 

אני רובץ לי בבריכה משתזף בשמש הנעימה כשמר מזל מתקשר אלי ומודיע לי על מסיבה פרטית בת"א, מסיבה פרטית? מי אני שאסרב.

הזזתי את הפולקה וזזתי לביתי כדי להתקלח ולאיכול משהו.

יצאנו למסיבה היא הייתה במרכז ת"א ליד רחוב רוטשילד, מגיעים למקום יש כבר כמה אנשים.

קצת אכזבה לא משהו, חם כל כך , לא היה מזגן הלחות הייתה מטורפת הזעתי כמו חמור שבדי באמצע מידבר, אחרי שעה הודעתי למר מזל: הולכים.

עכשיו השאלה לאן הולכים?

זזנו ל: לא מגלה מקום קטן ואני הרבה שם, הגענו לפאב לא היה מקום למטה אז החלטנו לעלות לקומה העליונה.

התיישבנו על הבר הזמנו בירה, מולנו ישבו 2 עלמות חמד, אחרי החלפת מבטים קלילה וחיוך ממני החלטתי לגשת אליהן, שיחה קלילה הרבה צחוקיה, אני בתפקיד הסטנדאפיסט הן בתפקיד המצחקקות, חצי שעה, שעה, שום דבר לא זורם לבסוף התייאשתי.

 

זזתי לספה בצד מסתכל על האנשים, אחרי דקות ארוכות הודעתי למר מזל שאני רוצה ללכת, איך שאני מקבל את החשבון בחורונת חמודונת קופצת על הספה לידי ומתחילה לקשקש איתי, חצי נמרחת עלי ונוגעת בי קלות תוך כדי שיחה, אני זורם היא די חמודה, מר מזל שואל מה קורה האם אני חוזר איתו ? אני מחליט להישאר והוא עוזב הביתה.

 

אנחנו מדברים השיחה זורמת הבחורה די מעניינת, שיכורה כמו חתול פרסי על קוניאק, הזמן עובר ואני מוצא את עצמי מתמזמז איתה, ואואוי היא מנשקת מעולה, אחרי מזמוז רציני

היא אומרת לי לא לקחת אותה ברצינות, אני שואל למה? והיא אומרת לי שהיא לסבית!!!!

 

אהההםםםם אני אומר אבל לפני שאני מצליח לאומר משהו היא מודיעה לי שמידי פעם היא עושה גיחות למין הגברי, את האמת זה נשמע לי מוזר אבל החלטתי לזרום, אחרי כמה דקות היא מתחילה להתמזמז עם חברה שלה שהיא כוסית מדהימה, מסיימת להתנשק איתה חוזרת אלי ואנחנו ממשיכים להתמזמז, פתאום היא חוזרת שוב לחברה שלה, אח"כ מתחילה להתמזמז עם ידיד שלה ולקינוח חוזרת אלי, מטורף לחלוטין מה שקורה שם.

 

היא נמרחת על כולי, שולחת ידיים ממזמזת לי את כל הגוף מתחילה לעשות לי ביד באמצה הפאב, על הזין שלי אני עושה חיים, כולם מסתכלים בהלם מוחלט.

מכירים אותי בפאב הזה,  המקום די קטן ואני בא לשם הרבה מעניין מה יגידו לי פעם הבאה?.

פתאום אני שם לב שיש יד על היד שלי מלטפת אותי, ממזמזת לי את היד, אני מסתכל ורואה את הידיד שלה ממזמז אותי, היא שואלת האם אני מוכן להתנשק איתו, סירבתי בנימוס.

ידיד שלה אמר לי ללכת לחפש עוד בחורה כי היא מעוניינת באורגיה, כוס-אמק מאיפה אני מוצא עוד בחורה?

 

 

לבסוף אנחנו מתחפפים משם, אני רוכב איתה על האופנוע שלי, כל הדרך היא ממזמזת לי את כל הגוף נוגעת בכל מיני מקומות רגישים, אנחנו מגיעים לבית שלה, ממשיכים להתמזמז אני בתור ג'נטלמן מחונך שואל האם לא כדי שנעלה לדירה שלה?

היא חושבת שנייה ואומרת לי שלא!

אני שואל למה?

היא עונה לי שאני די חמוד אבל היא לא רוצה לשכב איתי, חרא, אבל היא מוכנה לרדת לי.

 

 

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 20/8/2006 12:56   בקטגוריות מפגשים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)