לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

תשוקה


אחד הדברים שאני ממש רוצה לחזור לעשות הוא לנגן על אורגן.

ניגנתי 7 שנים , אני מרגיש את התשוקה קוראת לי, זה בוער לי בורידים, כל פעם שאני שומע מוזיקה קלאסית עולים לי געגועים רבים , ההרגשה כשאתה מנגן היא מדהימה.

כל כך שלווה, אני לא יכול להסביר, או שמבינים או שלא.

 

זה משהו שאני מקווה שיקרה בקרוב.

 


כשהייתי בברצלונה לפני כמה חודשים, באמצע הטיול הרגלי שלי שמעתי לפתע מוזיקה קלאסית מהממת, עמדתי באמצע סמטה מקשיב לא מסוגל לזוז, עמדה שם חבורת צעירים וניגנו כל כך מדהים, עמדתי ובכיתי בלב.

זה היה כל כך חלומי, מלא תשוקה,  ראיתי שהם מוכרים דיסק שלהם עם השירים, קניתי אותו ב15 יורו, שנים לא קניתי דיסק אבל זה אחד הדברים הכי טובים שיש לי.

 

נכתב על ידי , 25/8/2006 13:47   בקטגוריות אני  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)