לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הספר


יש דברים שמשפיעים עליך לכל החיים,

יש אירועים שגם אחרי שנים אתה זוכר אותם במדויק, אתה זוכר כל שנייה וכל דקה.

אני רוצה לשתף אתכם באחד הדברים שחקוק בי:

 

כשהייתי קטן היה לי ספר שקראתי אותו המון, אהבתי אותו מאוד, תמיד רציתי שיקרה לי מה שקרה לגיבור, לספר קוראים יותם הקסם.

אני לא יודע האם שמעתם עליו אבל זה ספר מדהים, מסופר בספר על ילד שחושב חזק חזק ודברים מתחילים להתרחש ולקרות לו.

אפשר להגיד שבזכות כוח המחשבה שלו הוא יוצר דברים ממש כמו הארי פוטר רק בלי שרביט קסמים.

כשהייתי קטן הייתי יושב שעות וחושב חזק כמו הגיבור- מנסה לעשות קסמים, לצערי לא הצלחתי אבל אף פעם לא התייאשתי.

 

לפני כמה שנים החלטתי לחפש את הספר, התברר לי שהוא של יאנוש קורצ'ק, גיליתי אפילו שיש הוצאה חדשה של הספר בשם חדש " קאיטוש המכשף" או משהו כזה, אבל אני רציתי את הספר המקורי.

במשך שנים חיפשתי את הספר, עברתי את כל הפורומים האפשריים באינטרנט, ביקרתי בהמון חנות ספרים של יד שנייה בת"א, אבל לא הצלחתי למצוא את הספר.

ככה זה המשיך במשך שנים רבות.

לפני כמה חודשים ביום שישי אחד אחים שלי שאלו אותי האם אני רוצה לטייל איתם בת"א,

בד"כ אני לא אוהב לטייל עם אחים שלי אבל הפעם הסכמתי, היה די נחמד עשינו קניות בשינקין, אכלנו חומוס טוב בכרם התימנים ובדרך חזרה לחניה ראיתי חנות ספרים שלא הייתי בה, החלטתי להיכנס ולבדוק האם יש להם את הספר, נכנסתי בלי שום ציפיות.

לתדהמתי הרבה היה להם את הספר, עמדתי המום, מרוגש ובלי מילים.

כמובן שקניתי את הספר ואני יכול לציין שהגשמתי חלום קטן ומשאלת לב גדולה.

 

והינה התמונה של הספר:

 

 

  

 

 



 

  

נכתב על ידי , 27/8/2006 22:41   בקטגוריות אני  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)