לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

סקירה קטנה על פאבים בת"א


אני חייב לציין שמאז שסגרו את הפולה רמת ההכרות שלי עם נשים ירדה פלאיים,

אני כבר חודשים מטייל בת"א מחפש מקום שיהיה לי כייף לצאת אליו,

בהתחלה אהבתי לצאת לקלרה אבל לצערי המקום נהיה פשוט זוועתי,

כולם שם ערסים ופרחות, לא שיש לי משהו נגדם אבל  אני לא מתחבר אליהם.

באחת הפעמים כשהייתי בקלרה ישבה לידי בחורונת די חמודה, היה לה מבט עצוב והיה ברור שהיא ממש לא נהנית, בתור ג'נטלמן מוצהר לא יכולתי לראות אותה במצב כזה קשה ופניתי אליה כדי לשפר את מצב רוחה.

נהלנו שיחה די שגרתית ולבסוף היא אמרה לי שהאנשים היום פשוט לא משהו אבל מחר יהיו אנשים איכותיים!.

ממש התרגשתי האם סוף כל סוף גילו לי את היום המובחר?

האם יתנו לי ביום זה להיכנס ולהתחכך באצולת המקום?

הרבה שאלות עלו לי בראש ורציתי לדעת את התשובות, אחרי התייעצות קלה עם מר מזל החלטנו שנבוא גם מחר.

 

ביום המובחר קראתי למר מזל ויצאנו עם התרגשות קלה ופרפרים בבטן, כשהגענו למקום הוא היה די מלא ואכן הייתה תנועה ערנית.

ושם גיליתי למה הכוונה "אנשים איכותיים" מפי פרחה טיפוסית:

ערסים מגעילים, פרחות לרוב פשוט תת רמה.

טוב מאז אני לא מתקרב לקלרה.

 

מקום אחר שגיליתי הוא איפה שהיה הCATS המיתולוגי, מקום די חביב די מזכיר את הפולה אבל לצערי הוא לא מצליח להתרומם, הייתי שם מספר פעמים ואת כמות האנשים אפשר לספור על 2 ידיים, אני אמשיך לעקוב אחרי המקום מידי פעם, מקווה שיהיה שינוי כי יש לו הרבה פוטנציאל.

 

ועכשיו אני אגלה לכם לאן אני יוצא, אני יודע שאתם מתרגשים ואם אתם תבואו לשם בסופי השבוע אז רוב הסיכויים שתפגשו אותי שם, אני יודע שאני לוקח פה סיכון אבל אני מוכן לגלות לכם, המקום די איכותי יש לו מוזיקה מעולה, האלכוהול לא יקר והכי חשוב יש שם אחלה אנשים.

אז מה שם המקום?

ובכן:

אליעזר.

 

כן אנשים אני מודה אני יוצא לשם ואפילו היו לי כמה הצלחות J.

שיהיה לכולם אחלה סוף שבוע.

 

סטארטאפיסט,

 

 

אה אני אשמח אם אתם מכירים מקומות טובים ותמליצו לי עליהם.

נכתב על ידי , 15/9/2006 18:35   בקטגוריות מפגשים, קלרה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)