לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

ככה מתחילים חופשה.


סטארטאפיסט: אולי ניקח חופש ביום שני אחרי החג?

מנהל מוצר: נשמע טוב, אני אשאל את המנכ"ל.

סטארטאפיסט: רגע אם אנחנו נהייה בחופש ביום שני אולי ניקח גם ביום חמישי לפני החג?

מנהל מוצר: רעיון בכלל לא רע.

 

מנהל מוצר למנכ"ל: אולי ניקח חופש ביום חמישי ושני?

מנכ"ל: חושב כמה דקות, טוב תעשו חיים.

 

וככה התחילה החופשה שלי,

 

הלכתי לחדר כושר לשמור קצת על השרירים, בסוף האימון החלטתי לשחות כמה בריכות כדי לשחרר את הגוף, שחיתי להנאתי ואז ראיתי אותה שוחה לידי, אחד הדברים הכי סקסים בעיני זאת אישה שיש לה גוף טוב עם בגד ים שלם, שחיתי לידה מדי פעם מעניק מבט בוחן, מסתכל על הגוף שלה שפועל כמו מכונה משומנת היטב,

אני מרגיש איך רמת החרמנות שלי עולה מלווה בהתרגשות שגרמה לרטט נעים בכל הגוף שלי.

אחרי כמה בריכות יצאתי החוצה כדי להשתזף, אני שוכב נותן לשמש ללטף את גופי, מתפנק עם דאיט ספרייט קר, בזווית העין אני רואה אותה יוצאת מהבריכה מתקרבת לכיווני ולבסוף מתיישבת לידי.

אני בוחן אותה מהעביר מבט סקרני, היא אפילו נראת יותר טוב מאשר במים, יש לה גוף בשל, חזה מלא, רגליים מעוצבות די טוב, לפי דעתי היא בסביבות 42 בערך, נראת טוב לגילה.

למזלי אני עם משקפי השמש והיא לא רואה את המבט הבוחן שלי, בכל אופן זה מה שחשבתי,

לפתע היא מפנה את הראש אלי ומחייכת, אלף מחשבות עוברות לי בראש באותו רגע אני ברוב חוצפתי לא מפנה את המבט ולבסוף מחייך אליה בחזרה, את שוחה ממש טוב אני אומר לה,

תודה היא עונה לי.

אנחנו מתחילים לקשקש, אני רואה שמדי פעם היא מגניבה מבטים בוחנים,

החלטתי לקחת סיכון ללכת על כל הקופה,

אני מקווה שאת אוהבת את מה שאת רואה אמרתי לה,

הוצאתי אותה מהשיווי משקל שלה, אהבתי את ההרגשה,

אתה חוצפן קטן היא ענתה לי,

חייכתי חצי חיוך ובלי בושה אמרתי לה שכן,

היא הסתכלה עלי במבט בוחן מתחילה מלמטה לאט לאט עולה למעלה משהה את המבט על הבגד ים שלי וממשיכה למעלה עד שלבסוף אמרה לי:

"אני טסה לחג תן לי המספר שלך ואני אתקשר אליך כשאני אחזור, אתה נראה לי שימושי".

 

 



נכתב על ידי , 23/9/2006 19:04   בקטגוריות אהבה ויחסים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)