לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

ה- SMS


יום לפני החג עוד הודעה נכנסת, מעניין מי שלח לי SMS וזאת ההודעה שקיבלתי:

"חג שמח, שנה טובה ושכל החלומות שלך יתגשמו".

ההודעה מהאקסית, הלב שלי נשבר לרסיסים, כל החרא עלה לי שוב, כל הגעגועים, הרגשות והתקוות.

למה היית חייבת לשלוח לי SMS ?

מה את רוצה מהחיים שלי?

אמרת שאת לא רוצה שום קשר, בקשת שאני לא אתקשר אבל למה לך מותר?

באותו רגע עלו לי אלף שאלות בראש, אלף מחשבות, אלף תסריטים ואין לי שום תשובה.

 

לבסוף כתבתי:" הי שלום לך, אני שמח לשמוע ממך, חג שמח גם לך.....". (נו בערך, מחקתי את ההודעה)

זרקתי את החכה ומה אני מקבל תשובה: "thank u "

זאת התשובה?

כוס אמא שלך,

למה, למה, למה?

מה את רוצה ממני?

 

יושב וחושב,

יושב ועצוב לי,

יושב ובוכה.

נכתב על ידי , 27/9/2006 13:44   בקטגוריות אהבה ויחסים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)