לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

שיחה עם האקסית


קריאת מזל טוב נשמעה עם פתיחת בקבוק השמפניה, יום הולדת שמח ונשיקה רטובה נדבקה לפי, מזל טוב ונשיקה נוספת על הלחי,

ככה התחילה החגיגה לכבוד יום הולדתי.

היה שמח מאוד שתיתי לבד את כל בקבוק השמפניה לקינוח וודקה רד בול ועוד כמה ציסרים של bad apple

איך בסוף הגעתי הביתה אני לא זוכר אבל לא נורא.

 

בכלל רציתי לדבר על משהו אחר:

שבועיים עברו מאז שקיבלתי ממנה את הסמס לחג, שבועיים שבהם כל הרגשות שלי צפו בחזרה בעוצמה שממש היממה אותי, כל דבר שעשיתי הזכיר לי אותה, עברו עלי שבועיים של ייסורים וגעגועים, לבסוף החלטתי בעצת מספר חברים לשלוח לה סמס ולשאול האם היא רוצה לדבר או להיפגש?

שלחתי לה את הסמס,

ישבתי על הספה עם פאניקה קלה מחכה שהמכשיר הארור יתחיל להבהב ולסמן על הודעה נכנסת, הלב שלי התחיל לדפוק בקצב של ריקוד סמבה מטורף, הרגשתי כל פעימה ופעימה, אלף מחשבות עברו לי בראש, אלף תסריטים, נו כמה זמן לוקח לה לענות?

לבסוף המכשיר נדלק מסמן הודעה חדשה: אם אתה רוצה לדבר u know my number,

 

התקשרתי.

 

עברו 9 חודשים מאז הפרידה ואנחנו מדברים כאילו לא דיברנו רק כמה ימים, היה כל כך טבעי, כל כך נכון, ישבנו ודיברנו שעתיים, היה מדהים.

לבסוף היא הייתה צריכה ללכת וקבענו לדבר עוד יומיים.

אחרי יומיים שוב דיברנו, רציתי לדעת מה קורה?

האם אנחנו נפגש?

האם עדיין יש לה רגשות כלפי?

 

שוב דיברנו שעתיים אבל הפעם השיחה הייתה שונה, דיברנו למה נפרדנו? מה הוביל לפרידה? מה קרה?.

עלו הרבה נושאים עם חלק אני מסכים ועם חלק לא, אבל יש דבר אחד שהיא אמרה ולא יוצא לי מהראש ולצערי היא צדקה:

אני לא הייתי מוכן לקדם את הקשר לשלב יותר רציני, היום אני יודע למה:

לא הייתי מוכן, לא רציתי יותר מידי מחויבות זה הפחיד אותי, לא הייתי מוכן להכניס אותה לחיי במלואם, השארתי אותי קצת בצד והיא כמובן הרגישה.

 

היום זה אחרת, אלו אחד הדברים שהיום הם שונים, אני רוצה אותה בחיי, לצידי, ביחד.

אני מאמין שחלק מההתבגרות שלנו היא ללמוד מטעויות, לבחון אותם ולהסיק מסקנות.

 

אני חייב לציין שהשיחה הייתה ממש טובה ועמוקה, דיברנו עלי, עליה ועל הקשר שהיה לנו, אני חושב שהסברתי את עצמי די טוב, אבל לצערי היא לא מוכנה לתת עוד סיכוי, אני חושב שהיא מפחדת, מפחדת שאם נחזור הקשר יהיה כמו שהיה, אני יודע שכך לא הדבר אבל זה כבר החלטה שלה.

 

יש עוד הרבה דברים ונושאים שאני רוצה לכתוב עליהם אבל זה יהיה בפעם אחרת כי אני די מבולבל,

אני צריך ללבן עם עצמי כמה נושאים אבל אחד הדברים שהיום אני מבין הוא ש:

לא הצלחנו בגלל שנינו ולא רק בגללי, בעבר חשבתי שאני חרבנתי את הקשר אבל אני רואה שהדבר היה תלוי בשנינו, לכל אחד היה חלק בזה.

 

יום טוב

סטארטאפיסט.

   

 

נכתב על ידי , 9/10/2006 15:04   בקטגוריות אהבה ויחסים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)