לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

הצועקת


בפוסט קודם דיברתי על פטיש קטן שיש לי , באחת התגובות היא ציינה שהיא אוהבת לצעוק, פתאום נזכרתי במקרה מאוד משעשע שקרה לי , אז בבקשה להדק חגורות ולשבת זקוף כי אנחנו יוצאים בטיסה מהירה בזמן אל הצועקת.

 

אני זוכר את היום כאילו זה היה אתמול, הכול חרוט במוח הסנילי שלי, בכל אופן אני מקווה שהכול חרוט, אההם איפה הייתי? אה כן הבחורה, טוב אז יצאתי איתה במשך כמה שבועות, הבחורה הייתה כוסית לא קטנה, היה לה גוף שובב, חזה קטן וחצוף ועד כמה שאני זוכר תספורת ברזילית.

לצערי באותה תקופה חזרתי להתגורר עם הורי, כן אני יודע שזה עצוב אבל לא הייתה לי ברירה, אני ממליץ לכם :

לעולם אבל לעולם אל תחזרו לגור עם ההורים, עדיף למכור כליה, להיות מוכר גלידה בים, לקבץ נדבות בסופר מאשר לחזור לגור עם ההורים, הם פשוט מופרעים.

באחד הפעמים הבחורה הגיעה אלי לערב שכולו  סרטים, אלכוהול וסקס עם הסטארטאפיסט,  למזלי אף אחד לא היה בבית וטוב שכך.

הערב התחיל ברגל ימין, כמובן בתור ג'נטלמן מחונך פתחתי בקבוק של יין טוב ודאגתי מראש לסרט פעולה משובח.

לאט לאט דברים התחילו להתגלגל , יד נשלחה מתחת לחולצה, שד נשלף מהחזייה, כפתורים נפתחו ואיברים נשלפו, טוב אני לא זוכר הכול בפירוט רב אבל התחלנו להזדיין, גניחות רמות נשמעו בחדר רגע אני חייב לתקן: צעקות רמות נשמעו בחדר הבחורה התחילה לגמור וכל גמירה לוותה בקול ששון ובקול רם.

בסוף אחרי שנחנו קצת היא שאלה אותי האם אני חושב שהיא עשתה יותר מידי קולות?

אההההם מה פתאום אמרתי לה ( התכוונת האם שמעו אותך בקצה השני של הרחוב?) היית די שקטה,

אתה בטוח היא שאלה?

לא מותק ( בונה אני קלי) לא נראה לי.

 

למחרת הייתה לי ארוחה עם המשפחה, לפני הארוחה אבא שלי בא אלי נותן לי צ'פחה על הכתף ואומר לי:

"כל הכבוד סטארטאפיסט אני רואה שקיבלת את הגנים שלי" ,

באותו רגע לא הבנתי מה הוא רוצה ממני והתעלמתי ממנו,

התחלנו לאכול כשלפתע אח שלי התחיל לגנוח וכולם מצטרפים אליו ומתפוצצים מצחוק,

מזל שלי שהבחורה לא נשארה לישון אצלי אחרת היה יכול להיות ממש לא נעים.

 

ואז מסביב לשולחן אח שלי סיפר לכולם שהוא ואבא שלי ישבו אתמול בלילה בסלון וראו טלוויזיה כשלפתע הם התחילו לשמוע גניחות/צעקות חזקות של בחורה בשלבי גמירה, פעם אחר פעם, כשלפתע דפיקה בדלת, אבא שלי ניגש לדלת ושם עמדו השכנים שלי , אבא שלי אחראי על ועד הבית והם באו לשאול אותו משהו,

עכשיו אני רוצה שתדמינו את הסיטואציה הבאה:

אבא שלי עומד בדלת, השכנים מולו וברקע הגניחות של הבחורה , הוא לא ידע איפה לקבור את עצמו מרוב בושה.

  

נכתב על ידי , 16/10/2006 17:23   בקטגוריות אני  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)