לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

את


ישבתי בפאב, את ישבת לידי.

הגעתי כדי לחגוג עם חברים, את הגעת עם דייט.

רציתי להכיר בחורה, את דיברת עם הדייט שלך.

נראיתי משועמם, את שאלת אותי למה אני משועמם.

אמרתי לך שאני רוצה ללכת למקום אחר , את שאלת אותי למה?

אמרתי לך שאני רוצה להכיר בחורה לערב ופה זה לא יקרה, את אמרת לי להישאר.

שאלתי אותך מה עם הדייט שלך?, את אמרת לי שהוא משעמם.

שתיתי עוד וודקה, את שתית עוד white Russian ,

רציתי לרקוד, את העלית אותי על השולחן.

רקדתי איתך על השולחן, את נישקת אותי בתשוקה.

צחקתי, את צחקת.

הלכנו על חוף הים, את נישקת אותי שוב.

התחלתי לגעת בך, את שלחת ידיים לחזה שלי.

הרגשתי איך הגוף שלך נמס בידיי, את שרטת אותי עם הציפורניים שלך.

 

ישבתי על המזח, את ישבת לידי מסתכלת עלי במבט חודר.

חייכתי חיוך מבויש, את הורדת את התחתון שלך.

הרמתי לך קצת את השמלה, את הוצאת קונדום.

הלבשתי את הקונדום, את התיישבת עלי.

הייתי מאושר, את זיינת אותי.

 

ככה חיים.

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 26/10/2006 09:44   בקטגוריות סיפורים על חיי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)