לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

דלתות מסתובבות


קראתי בפתיחה על הנושא הזה וישר נדלקו לי הנורות בראש,

קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד למי שחשבה על הנושא הזה.

עכשיו קדימה נצלול ביחד ל-3 נושאים שכל אחד מהם היה צומת מרכזי בחיי.

 

1.

אם לא הייתי גר לבד בגיל 18 ומוריד פרופיל:

בגיל 18 עברתי לגור לבד, גרתי עד הגיוס בדירה של המשפחה שלי, כל החברים שלי התגייסו לפני ואני הייתי האחרון.

הייתי מיועד לגיוס קרבי ואפילו הייתי בכל מיני גיבושים ליחידות מובחרות.

לא רציתי להפסיק את החיים הטובים שלי, ראיתי את החברים הקרביים שחוזרים פעם בשבועיים או שלושה וראיתי את החברים הג'ובניקים שהיו חוזרים כל יום והיה להם "חיים".

קיבלתי החלטה להוריד פרופיל וזה מה שעשיתי.

אם לא הייתי גר לבד ומוריד פרופיל הייתי מתגייס ליחידה מובחרת, הולך לקצונה וממשיך למוסד או לשב"כ.

 

2.

אילו הייתי יודע שגרס גורם להזיות:

לא הייתי נפצע.

 

3.

אילו ידעתי כמה את דפוקה:

לא הייתי יוצא איתך 6 שנים.


עריכה מאוחרת:

הייתי מציע לך נישואים,

היינו מתחתנים,

לא הייתי מקבל חום ואהבה,

לא היינו שוכבים,

לא הייתי מסופק רגשית ומינית,

היית מנתקת אותי מהמשפחה שלי,

לא הייתי מאושר,

הייתי אומלל

אבל

הייתי עשיר.

 

 

 

ארררג הנושאים כבדים

לא רוצה להמשיך.  

נכתב על ידי , 29/10/2006 19:30   בקטגוריות פסימי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)