לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

ארוחה שגרתית עם המשפחה


הי MOM איך את מרגישה?

אה סטארטאפיסט אני מרגישה טוב,

אחלה, מתי כולם מגיעים?

עוד חצי שעה.

נו טוב, הבאתי כביסה אני בנתיים אזרוק אותה למכונה.

אל תשכח תוכנית מספר 7,

כן אמא אני זוכר,

ובלי סחיטה שמעת אותי אחרת היא תצא מקומטת,

ארררגגג כן אמא אני יודע.

 

חצי שעה יותר מאוחר:

 

כולם מגיעים לארוחת ערב כדי  לחגוג לסבתא בבי יום הולדת,

סבתא בת כמה את?

או סטארטאפיסט חמודי תן לי נשיקה,

אבל סבתא לא עשית שפם היום,

בוא חמודי טוב הינה קח נשיקה רטובה (איכסה פיחסה)

 

כל הבית מריח מהצ'ולנט המפורסם של אבא שלי,

כולם יושבים מסביב לשולחן עם מבט רעב בעיניים,

אפשר להרגיש את המתח באוויר,

האם הוא יצא טוב?

שאלת מיליון ה$$$$$

אבא פותח את הסיר, ענן של אדים פורץ החוצה.

ממממ הצבע כמו שצריך,

הקישקה לא התפוצצה,

ואין הרבה נוזלים,

 

כן לפי ההבחנה המדויקת שלי יש לנו פה הצלחה.

 

אה רגע יש לי הכרזה!

 

כולם מסובבים במהירות את הראש אלי,

אחת טובה ואחת רעה אני מוסיף.

אתה חוזר לעדי שואלת אמא?

פיטרו אותך מהעבודה שואל אח שלי?

ידעתי עשית שטויות ופיטרו אותך נכון שאלה אמא בקול פולני?

לא יוצלח זה מה שאתה, מה כבר עשית היא הוסיפה בקול עצבני?

 

אוי כמה אני אוהב את המשפחה שלי, הם ממש יודעים לפרגן.

אז ככה באמת מפטרים אותי מהעבודה כי....

אמרתי לכם, אתה צריך להפסיק לצאת לבארים ולמצוא כלה ככה לא יהיו לי נכדים ממך זרקה אמא שלי בקול רועד ורוטט לפני בכי,

 

רגע אמא מפטרים אותי כי אני עובר לחברה אחרת,

מה זאת אומרת שאל אבא שלי?

אה שכחתי לספר לכם אבל קונים אותנו.

מה?! כולם שאלו ביחד,

איך?

מה?

מתי?

בכמה כסף?

 

אה זה סודי.

  

נכתב על ידי , 14/11/2006 10:13   בקטגוריות עבודה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)