לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

נקישות


נקישה על הדלת,

חריקה של ספה וקול רגליים נגררות נשמע,

מי זה ענה לי קול סדוק?

היי שלום זה סטארטאפיסט השכן שלכם מלמטה.

מה אתה רוצה?

יש לי שאלה,

הדלת נפתחה מולי עמד הזקן,

כן מה אני יכול לעזור?

אההההםם הי שלום לך, אני השכן שלך מלמטה ויש לי בקשה?

כן הוא ענה לי,

ובכן אנחנו גרים בבית ישן ויש לו קירות דקים,

נו הוא הוסיף,

אני שומע הכול ויש לכם דלת שממש חורקת אתה יכול לשמן את הצירים?

הינה אפילו הבאתי לך שמן.

 

 

נקישה על הדלת,

לא עונים,

צלצול בפעמון, נו יה זונות תענו,

הדלת נפתחת ריח חזק של גראס עולה באפי,

כן אח שלי איך אני יכול לעזור לך?

מולי עומד סאטלן קטן עם ג'וינט ענקי, אהה גבר אתה יכול לשמן את הצירים של הדלת?

עזוב אותך אח שלי בו קח שאכטה יעשה לך טוב, הבאת מאנצ'יס?

 

 

נקישה על הדלת,

Yes?

הי שלום זה סטארטאפיסט השכן מלמטה,

הדלת נפתחת מולי עומדת אלילה מדהימה,

עברית לא טובה לי יש, אני אינגה,

הי שלום לך יש לי שאלה....

(הריר מתחיל לנזול לי מהפה)

חמוד אתה, בא כנס,

את מבינה אני מגמגם הבניין ישן ושומעים הכל,

כן? אתה שומע אינגה, צטערת אינגה עושה הרבה רעש בלילה,

לא את לא מבינה אני צריך לשמן לך את הצירים,

אתה רוצה לשמן את אינגה?!

 

 

 

נקישה על הדלת,

מי זה עונה לי קול סדוק?

הי שלום זה....

הדלת נפתחת מולי עומדת השכנה הזקנה ( מאוד)  שלי,

אאאאאאאההההה...

אה אתה הבחור הצעיר מלמטה,

אאאהההה....

איך אני יכולה לעזור לך?

אהההההה.....

כן סינילה?

אההההההה....

כן?

את יכולה קודם להתלבש? (זהו אני אימפוטנט)

 

 

 

אחד הסיפורים הוא נכון, כל אחד יבחר לעצמו את האמיתי.

בינתיים אני בטוח ש:

לללי היה קורה מספר 2

לחרוטון מספר 4

לנביא בהכחשה מספר 3

לאפרודיטה מספר 3

לרווק מספרים 3,2

 

מספר 1 פנוי מי רוצה אותו?

  

נכתב על ידי , 15/11/2006 14:08   בקטגוריות אני  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)