לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

קולולולו


החיים שלי זורמים, אני חושב שזאת ההגדרה המדויקת.

מדי פעם אני יושב ועושה חושבים עם עצמי, כן מה לעשות אני לא מחכה לגיל 40 בשביל להיכנס למשבר גיל המעבר, אני מקבל אותו בערך כל 3 חודשים.

וזאת המסקנה המדהימה שלי: החיים שלי זורמים, מה זאת אומרת?

אני חי את חיי היום יום, לא מרגיש איזשהו ריגוש מיוחד, אני מניח שטוב לי כי לא רע לי, השאלה היא אז מה?

לא יודע, זורם.

 

ביום שישי דיברתי עם מישהי חדשה, בחורה די מסקרנת ואני חושב שדי מצחיקה.

יש לה שריטה קלה אבל היי זה מה שאני אוהב.

השיחה די זרמה בינינו אבל קרה לי הדבר הכי מצחיק בעולם, תוך כדי השיחה היא הורידה בקבוק יין (אולי בגלל זה היא הייתה מצחיקה?) מתישהו אני מוצא את עצמי מדבר ומעבר לקו אני שומע נחירות, הבחורה נרדמה לי באמצע השיחה.

 

בכל אופן נזכרתי בכל מיני דברים שאתן הנשים אוהבות לשאול ותמיד שואלות,

אותי שאלו:

 

היא: אתה אוהב אותי?

אני: כן

היא: כמה?

אני (*מה כמה גמל ו2 כבשים)

 

היא: אתה חושב שאני יפה?

אני: כן

היא: מאחד עד עשר כמה היית נותן לי?

אני: 8.7

היא: מה! אתה חושב שאני מכוערת?

 

אני בין הרגליים מעניק מין אוראלי משובך

היא: כייף לך?

אני: כן

היא: אתה בטוח?

אני: כן

היא: אתה לא חייב לשקר

 

היא: אתה חושב שחברה שלי יפה?

אני: (שאלה מכשילה) אהה לא

היא: מה לא? אתה חושב שחברות שלי מכוערות?

אני: אה אז כן, היא יפה

היא: מה יה חוצפן ידעתי שאתה רוצה לזיין אותה!

 

 

נכתב על ידי , 4/12/2006 14:12  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)