לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

מזיינים אותנו בתחת ואנחנו אומרים תודה


דולר,

הינה נושא שממש מעצבן אותי ולמה שיעצבן רק אותי?

הינה שיעצבן גם אתכם.

אני לא יודע האם שמתם לב אבל הדולר, כן המטבע הירקרק שכולנו רוצים שיהיה לנו בבנק ירד בתקופה האחרונה ב10%.

חלק מהציבור תולש את שערותיו בתסכול בעיקר היצואנים אבל מרבית תושבי ארץ ישראל, בעברית צחה רובנו שמחים. ולמה אנחנו שמחים כי:

שכר הדירה יורד ו.... זהו!

כן זהו, אתם יודעים שרוב מחירי המוצרים נגזרים מהמחיר של הדולר?

כן, ברור שכולם יודעים אז:

למה חשבון החשמל לא יורד?

למה מחיר הדלק לא יורד?

למה המחירים של מוצרי החשמל לא יורדים?

ויש עוד הרבה דברים,

למה? למה? למה?

 

הרי כשהדולר עלה ישר העלו לנו את המחירים בלי שום סמנטיקה אז למה כשהדולר יורד לא יורדים המחירים?

למה אנחנו שותקים?

למה אנחנו לא עושים דבר?

למה אנחנו כאלה פסיביים?

 

לצערי הרב אנחנו בוכים ותוך כדי מתכופפים ואפילו אומרים תודה רבה על כך שמזינים אותנו בתחת.

 

כל כך מתסכל אותי שאין לי מה לעשות, על כך שאף אחד (וגם אני) לא עושה דבר. עושקים אותנו בלי שום בושה והעם שותק.

אפסים היינו ואפסים נשארנו, אנחנו רק יודעים לבכות וכשזה מגיע לעשות משהו אנחנו נכנסים לבית שלנו, אומרים תודה רבה והולכים לישון.

רק שתדעו שמישהו עושה פה הרבה כסף על הגב שלנו, אתם שואלים מי?

אתם כבר יודעים את התשובה: לא אתם אלה בעלי הממון שמרבית החברות בארץ שייכות להם.

 

 

לצערי כל מה שרשום פה תקף גם לגבי, אפס קטן.

נכתב על ידי , 7/12/2006 14:04   בקטגוריות ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)