לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

ככה צריך לחגוג


איפה המוזה זה שלי?

קיבינימט היא הלכה לי לאיבוד, כבר שבוע אני רוצה לכתוב, יש לי הכול בראש אבל אין לי מוזה.

משהיא מוכנה להיות המוזה שלי?

אחת כזאת שתשחרר אותי?

תעשה לי נעים בגב, אפרופו נעים הגב תודה רבה אלוהים זה אחד הדברים הכי כיפים שאפשר לעשות, אומנם יש עוד כמה אבל נו טוב מה אני מקשקש לא בשביל זה אני פה.

אני פה כדי לספר לכם מה היה שבוע שעבר, מממ  היה טוב היא הצליחה לעלות לי חיוך על הפרצוף, טוב נו יותר מחיוך, קשה רק לחייך כאשר הזין שלך נמצא בפה שלה או במקום אחר, אבל אני מקדים את המאוחר.

 

אחרי השיחה עם המנכ"ל הודעתי לחבר'ה שהיום יוצאים והדרינקים עלי.

איזה שימחה ואיזה המולה הם רק שמעו דרינקים חופשי חופשי והם התייצבו כמו נימפומנית שמחכה ל9 גברברים עם רגליים פתוחות.

 

בשביל שהערב יתחיל טוב הזמנתי בקבוק שמפניה .

השתייה התחילה לזרום כמו מים, נו רק פעם אחת בחיים (אני מקווה שיותר) מצליחים למכור חברה. כולם היו בראש טוב, וויסקי, באד אפל, יגר הכול חופשי חופשי על חשבון הברון.

מידי פעם קיבלתי ממנה סמס, בחורה חדשה, ראש טוב, מצחיקה, נשמעת קצת סרוטה בדיוק כמו שאני אוהב, נשמעת די מבטיח,

בשלב כלשהו לפי דעתי בבקבוק השלישי קיבלתי טלפון ממנה, איפה אתה היא שאלה? באליעזר עניתי, well אני בדרך, תחכה לי בחוץ היא בקשה.

ממממ.... זה הולך להיות מעניין חשבתי לעצמי, אני ידעתי איך היא נראית ולה לא היה מושג קלוש לגבי המראה שלי.

לאחר המתנה של כמה דקות מונית נעצרה מולי,  

סבבישן אמרתי בלב הבחורה אפילו נראית יותר טוב מהתמונות שהיא שלחה לי, יש לה מין מראה חתולי כזה.

אחרי הכרות קלה חזרנו לפאב.

היא התיישבה לידי והיה די מצחיק לא ידענו מי יותר שיכור וגמור? אני חייב לציין שהמרוץ היה די צמוד אני הייתי עם חיוך דבילי על הפרצוף מאושר עד הגג והיא הייתה אהההמממ שיכורה לגמרי, משעשע.

בשלב כלשהו הבחורה הודיעה לי שהיא הולכת לשירותים, בואי אני אלווה אותך אמרתי לה, שינסתי מותניים, לקחתי שלוק מהשמפניה לחיזוק קליל, תפסתי אותה במותניים וקדימה דידינו ביחד כמו שני מסטולים שמחפשים את המנה הבאה שלהם לשירותים בקומה העליונה .

הגענו לשירותים עזרתי לה להיכנס, מפה לשם פתאום אני מוצא את עצמי מתמזמז איתה, מממ לבחורה יש  עור נעים וממש כיף לנשק אותה בצוואר, היא מושיטה יד ומתחילה ללטף לי את האיבר שעומד כמו מטורף, אחרי כמה דקות היא מסתובבת עם הישבן אלי ומורידה את המכנס שלה, בוא כנס היא אומרת לי, פאק אין לי קונדום, הקונדומים בכיס של המעיל שלי למטה, למה זה קורה לי? דווקא שאני צריך אותם אני משאיר אותם במעיל, אני אומר לה שאין עלי קונדומים, הם למטה ואני קופץ להביא מהמעיל, היא עונה לי שזאת ההזדמנות היחידה שלי וחבל, רמת התסכול שלי היא עצומה, אני לוקח החלטה ואומר לה שאני כבר חוזר, בריצה היסטרית אני יוצא מהשירותים עובר על כל האנשים ורץ למעיל שלי, שולף את הקונדומים ובאמוק חוזר למעלה, איך שאני מגיע לשירותים אני רואה את חבר שלי יוצא מהתא, מה?! אני אומר לו, מה אתה עשית שם אני שואל בקול עצבני? פיפי הוא אומר לי, אני מסתכל בתא הבחורה איננה, אני מקלל את כול העולם ואשתו, קיבינימט איפה היא? לפתע אני רואה אותה ליד הכיור, אני תופס אותה ומושך אותה לשירותים, חיוך מרוח לה על הפרצוף, היא מורידה את המכנס שלה עם עזרה קלה שלי, התחת שלה מופנה כלפי (תחת מדהים), היא מתכופפת קדימה ומפסקת את הרגליים, אני מלביש את הקונדום ונכנס אליה, אלוהים אדירים איזה הרגשה נהדרת, כזה כייף להיות בפנים, היא זזה איתי בקצב מושלם, קולות של ספאנק נשמעות באוויר הבחורה כל כך סקסית, מידי פעם אני מפליק לה על הישבן המושלם שלה, הבחורה מגרגרת מהנאה או משתייה, מדהים.

אחרי זמן כלשהו אנחנו מפסיקים רמת האלכוהול בדם שלי היא מטורפת אין סיכוי שאני אצליח לגמור בזמן הקרוב, האורגזמה נראית כל כך רחוקה, אנחנו מסתדרים ואחד אחד יוצאים מהתא.

 

 

 

 

*אני חייב לציין שזאת הפעם הראשונה שלי שאני עושה סקס בשירותים, כן ירבו.

נכתב על ידי , 16/12/2006 18:23  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)