לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חמישה דברים שרציתם לדעת על הסטארטאפיסט


יו אני ממש שמח, הזמינו אותי לפרויקט קטן, אני חושב שזה הפעם הראשונה שהזמינו אותי, אז אני ממש מתרגש ואפילו מזיל דמעה קטנה ולבבית.

טוב אני צריך לכתוב על חמישה דברים שאתם לא יודעים עלי,

משימה מכובדת לחלוטין אז קדימה בואו מתחיל:

 

1, אני מאמין ברוחות רפאים, נשבע לכם הן קימות אפילו ראיתי פעם אחת ולא זאת לא הייתה הזקנה מלמטה.

2, בצעירותי לפני כמה שנים לא הרבה אז להירגע שם (אני לא כזה זקן) הייתי מוכר בלונים.

3, אני לא אוהב את הקול שלי, אני חושב שיש לי קול של צפרדע, אפילו שאומרים לי שהוא בסדר.

4, גיליתי רק לאחרונה בזכות משהיא מיוחדת שאני אוהב בסקס משחקי שליטה ודיבור מלוכלך.

5, שאלה חופשית: פה אני נותן לכם לבחור את השאלה, תשאלו מה שאתם רוצים ואני אשתדל לתת לכם תשובות.

נכתב על ידי , 4/2/2007 23:51  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)