לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

איך נפלו גיבורים


באמת שניסיתי אבל כנראה לטבע יש רצון משלו,

צחוק הגורל מכה אותי שוב ושוב ומוכיח לי שהחיים שלי צריכים לזרום לכיוונים שונים ממה שאני בוחר, כנראה זה מה שצריך להיות, אז למה אני נילחם בזה?

קיבלתי החלטה שאני רוצה מערכת יחסים רצינית, די מספיק הגיע הזמן לחברה ואפילו נשברתי והגעתי למסקנה שכנראה בפאבים אני לא אמצא אותה, אז פרסמתי מודעה באחד מאתרי ההיכרויות הגדולים.

כן מי היה מאמין הגעתי לשפל המדרגה, אני כזה פתטי, מגיע לי מכות על הישבן, איך עשיתי את זה? בושה לעם ישראל.

המודעה פורסמה והפניות התחילו להגיע, כן כן גיליתי שאני רווק מבוקש, באמת, קיבלתי 4 פניות.

אחת מהנשים התחברה אלי למסנגר ויצא לנו לקשקש קצת.

ערב אחד יומיים אחרי שהתחברנו  ישבתי לבד בבית, די משועמם וראיתי שהיא מחוברת, התחלנו לדבר ולקשקש על כל מיני שטויות ופתאום היא שאלה אותי האם אני רוצה לצאת? אמרתי לה בשיא התמימות שאין לי כוח ואני מותש ומה אני מקבל בתשובה?

אז אתה רוצה להזמין אותי לקפה?

הלם מוחלט נפל עלי, מה קפה?

קיבינימט יה גורל בן זונה, חשבתי שכולן פה רוצות חבר?

מה זה השטויות האלו, אני חזרתי בתשובה, לא רוצה יותר סטוצים!

 

טוב נו בערך,

איך נפלו גיבורים.

 

סטארטאפיסט

 

נכתב על ידי , 20/2/2007 01:08  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)