לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

דילמה


חושך בחוץ אני שוכב שרוע על הספה מנשנש לי קצת קורנפלקס כאשר לפתע הנייד מתעורר לחיים, הנורות מהבהבות מסמלות על קבלת הודעה חדשה, אני באיטיות מושיט יד בודק ממי ההודעה, על הצג מופיע coffe girl,

מעניין מה היא רוצה אני שואל את עצמי?

"נעלמת" היא רושמת,

"למה אני פה" אני עונה לה,

"אפשר לקפוץ?" היא שואלת,

"כן" אני עונה לה.

 

אחרי 10 דקות נקישה על הדלת והיא נכנסת,

לבקשתה אני מכין לה תה,

רוצה לראות סרט אני שואל?

למה לא היא עונה לי,

ולצערי מכל הסרטם הטובים שיש לי היא בוחרת את הסרט: "אדונית התבלינים".

 

אני לא יודע האם אתם מכירים את הסרט אבל הוא משעמם רצח, שעתיים הייתי צריך לראות את השעמום הזה.

אחרי שהסרט נגמר דברים סוף כל סוף התחילו להתחמם וידיים נשלחו לכל מיני איברים.

היד שלה נשלחה לאיבר שלי לוחצת עליו קלות, תוציא אותו היא פוקדת עלי.

אני פותח את המכנס והיא יורדת למטה מכניסה אותו לפה שלה ומתחילה לינוק אותו, אני רוצה שתגמור לי בפה היא אומרת לי וממשיכה.

 

 

עכשיו יש לי שאלה:

האם שווה לראות סרט משעמם רצח תמורת מציצה?

נכתב על ידי , 22/2/2007 21:03  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)