לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

2/3


היום לפני שנה החלטתי לכתוב.

היום לפני שנה נתתי לכם להציץ לחיי.

היום לפני שנה פתחתי את הבלוג.

היום לפני שנה סטארטאפיסט נולד.

היום אני חוגג שנה.

היום אני חוגג יום הולדת וירטואלי ראשון.

 

אבל היום לפני 8 שנים הייתי אחר.

היום לפני 8 שנים הייתי תמים.

היום לפני 8 שנים הייתי חמדן.

היום לפני 8 שנים הבנתי מה באמת חשוב.

היום לפני 8 שנים שכבתי מרוסק על הרצפה.

היום לפני 8 שנים גם בלעתי את הלשון.

היום לפני 8 שנים אח שלי הוציא לי את הלשון והציל אותי שוב ממות.

היום לפני 8 שנים קיבלתי פעמיים את החיים במתנה.

 

היום אני אומר תודה לכולם.

תודה על שאתם חלק מהחיים שלי.

תודה על כל התמיכה שנתתם לי.

תודה על כל אהבה שאתם נותנים לי.

תודה שאתם יודעים לסלוח לי.

 

סליחה אם פגעתי בכם.

סליחה על כך שלפעמים אין לי סבלנות אליכם.

 

סטארטאפיסט.

 

כל זה היה אתמול 2.3, היום יום חדש מלא שמש.

נכתב על ידי , 3/3/2007 13:15   בקטגוריות אני  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)