לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

רחמים בבקשה רחמים


התעוררתי היום בבוקר ורציתי למות, כל הגוף שלי כאב לי, כל שריר החליט לצאת למרד נגדי ולהראות לי מי באמת הבעל בית האמיתי.

דידיתי באיטיות של צב נינג'ה עיוור לכיוון המקלחת כאשר מתקפת שיעול החליטה לפרוץ, נשבע לכן נשמעתי כמו זקן הולנדי לפני המוות.

לאחר זמן לא ידוע הצלחתי להגיע לעבודה, אחרי האפצ'י השלישי התחלתי לקבל מבטי זעם מכל האנשים סביבי, במתקפת השיעול החדשה כבר ראיתי איך נעל מתעופפת לכיוון שלי מנסה לפגוע לי בראש ולהרוג אותי.

בבת אחת קואליציה רחבה מכל קשתות החברה נוצרה, לך הביתה הם צעקו עלי בקול ניחר, אתה תדביק את כולנו, למה באת? קול זועם אחר עלה, אתה תהרוג אותנו ויש לנו ילדים, קול  נשי מהכיוון השני זעק, בסדר בסדר אני הלך, זונות ואני רציתי להראות רציני בעבודה.

 

החלטתי ללכת לרופא שיבדוק אותי, באמת אני לא מרגיש טוב אולי אני באמת חולה?

הגעתי לקופת החולים וצעדתי בצעדים חלושים למשרד של הרופא, אלו בחור צעיר לאן אתה חושב שאתה הולך קרא לי קול סדוק של מכשפה? אתה לא רואה שיש פה תור?

עמדתי מול עדת זקנים וגירדתי את הראש לי, אבל אני חולה אמרתי להם בקול חלוש, אז מה תקבע תור ושלא תעיז להידחף, אבל אני עכשיו חולה לא בעוד שבוע עניתי להם, גמגומים עלו מהקבוצה, הילד חולה תסתכל כמה הוא חלש אמרה הזקנה מימין, באותו רגע פרצתי בשיעול חולני במיוחד, הוא באמת חולה אמר זקן אחר שנראה כמו חולצה מקומטת, קבוצת הזקנים עמדו סביבי התפעלו ממחלתי העריצו אותי כמו אל יווני, מה יש לך סיניל'ה   שאלה זקנה חביבה, לא יודע אמרתי להם בגלל זה באתי לרופא, לא איזה סימפטומים יש לך היא שאלה שוב?

התחלתי להסביר להם איך אני מרגיש ועל המכאובים שלי בכל עובדה חדשה שהוספתי עבר רטט של התרגשות בקהל כאילו אני מדבר על אחד הזיונים שלי מול פרגיות צעירות ובתולות שלא הרגישו זיין בשל בלועה האוראלי שלהן.

לבסוף מותש לגמרי נשפכתי עם הכיסא מתנשף במאמץ כמו אחרי ריצת אמוק מבית של אישה כשהבעל שלה רודף אחרי עם סכין קצבים.

 

בוא כנס לפנינו אתה ממש חולה הם אמרו לי מפנים את הדרך מעניקים לי את הראשות הראשונית לראות את הרופא.

הרופא מצא לי ברונכיטיס או משהו דומה ומהיום אני בהסגר בבית עד יום רביעי עם כדורים רבים בכל מיני צבעים.

 

רחמו עלי,

סטארטאפיסט החולה.

 

מישהי רוצה לבוא לעשות לי מסאז'?

 

נכתב על ידי , 4/3/2007 16:21  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)