לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

כשהייתי קטן


כשהייתי קטן לא אהבתי להתקלח בעצם אני חושב שכל הילדים הקטנים לא אוהבים להתקלח, מדי פעם הייתי מנסה לעבוד על אמא שלי כבר אז ניסיתי להיות יצירתי, הייתי שוטף את עצמי מאחורי האוזניים כי רק שם אמא שלי הייתה בודקת אותי אבל היא תמיד הייתה מגלה והייתה שולחת אותי שוב למקלחת כדי להתקלח.

 

מידי פעם הייתי רואה משחקי כדורגל בטלוויזיה עם אבא שלי ואף פעם לא הבנתי למה אחרי שהם מבקיעים גול הם תמיד היו קופצים על הבחור המסכן שניסה לברוח מהם.

 

היה לי פטיש קטן לעמוד על המרפסת ולהשתין, אין כמו האוויר הקריר שגורם לביצים שלך להתכווץ לגודל של ג'ולים קטנים, באחת הפעמים סבתא שלי שמרה עלי ועם אחים שלי ואני כרגיל נעמדתי על המרפסת והטלתי את מימי דרך החלון, פתאום אני שומע צעקות רמות מכיוון הקומה הראשונה, התברר שבדיוק השכן שלי נשען על המעקה ושתה קפה, 2 דקות מאוחר יותר דפיקות עצבניות על הדלת השכן שלי רותח ועצבני, סבתא שלי הגדולה אמרה לו ללא מיצמוץ שהיא השקתה את העציצים.

 

גם לכם יש סיפורים כשהייתם ילדים קטנים?

אתם מוזמנים לשתף אותי.

 

סטארטאפיסט.

 

חובה לשמוע:

 

 

הינה משהו מצחיק:

 

נכתב על ידי , 10/3/2007 03:49   בקטגוריות אני  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)