לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

פאב, זיון ומה שבינהם


יוצאים?

עוד ערב, נו עוד יציאה תרשם ביומן הארוך שלי,אני מרגיש שאבדה לי המוזה לצאת לבארים אפלים, לשתות עד כלות הנשמה, להכיר בחורות ולהטביע בהן את חותמי.

אבל היי שאני אשאר בבית?

 

למה לא בכיף אני עונה לו עוד 20 דקות אני אצלך;, אני מסיים את השיחה ומתקשר לידידה שלי שתמיד רצתה להצטרף אלי, קדימה יש לך 20 דקות להתארגן .

אנחנו מגיעים לפאב והוא כבר די מלא למזלי הברמן ישר מסדר לנו מקום ואנחנו מתיישבים.

הערב זורם לו באיטיות , לאט לאט המקום מתמלא, אוף כמה נשים יפות אני חושב לעצמי איך אני יכול לבחור רק אחת ולהתחתן איתה?

בין בירה לבירה אני מזמין לי צ'יסר של וויסקי נותן לאלכוהול להשתלט על כל חלקה הגיונית במוח שלי, אתם יודעים כמה שטויות אפשר לפלוט כאשר אתה שיכור?

מתברר שדי הרבה.

ידידה שלי מחליטה לשחרר לחופשי את המיניות שלה ומבקשת שנעזור לה למצוא בחורה ללילה, איך את רוצה שאני אעזור לך אני שואל אולי קודם נמצא בחורה לי ולחבר שלי?

מזווית העין אני רואה בחורה בלונדינית קטנה, אולי היא אני מצביע עליה.

היא מסובבת באיטיות את הראש ומתחילה להרטיב את המושב, כן היא מגרגרת כמו חתולה מיוחמת היא מוצאת חן בעיני, אנחנו מנסים ביחד לחשוב על טקטיקה לכיבוש הלב של הבלונדינית.

נפלה החלטה היא פשוט נגשה לבחורה ונישקה אותה.

טוב כנראה לא כל כך הלך לה כי היא חזרה אחרי 2 שניות עם הזנב בין הרגליים וסיננה קללה עצבנית.

 

הזמן שוב עובר כאשר הנייד מתעורר לחיים ומסמל לי על הודעה חדשה :"יש מצב מותק?"

טוב חברים יקרים שלי אני מודיע להם אני זז

והולך לערב שכולו תענוג מסוג אחר.

 

הגעתי למסקנה שכל פעם שאני שוכב עם בחורה היא לוקחת ממני חלק, אני לאט לאט  מפרק את עצמי לחתיכות קטנות ובסוף לא יישאר מעצמי מה לתת.

אני לא אוהב את ההרגשה הזאת , הרגשה זולה ולא במקומה.

מצד אחד אני רוצה קשר רציני ומצד שני אני לא רוצה לתת מעצמי, יש התנגשות מלאה בין שתי הגישות הללו, איך אני יכול להכיר בחורה חדשה אם אני אוהב להיות לבד?

אין לי תשובה לכך, זה נושא שמעסיק אותי רבות אולי פשוט עוד לא הכרתי מישהי מיוחדת?

 

עד שיהיו לי תשובות תראו את הסרטון הבא ותבכו יחד איתי,

כמה בכיתי בגלל הסדרה הזאת כשהייתי ילד קטן.

 

נכתב על ידי , 24/3/2007 02:01   בקטגוריות אני, הרהורים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)